۰
يکشنبه ۱ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۱۵
جهت تأمین آمپول‌های 100 میلیونی

رئیس سازمان صدا و سیما برای حمایت از مصطفی عبدالهی وارد عمل شد

رئیس سازمان صدا و سیما طی نامه‌ای به مرکز بهداشت این سازمان خواستار همکاری و حمایت از مصطفی عبدالهی هنرمند با سابقه تئاتر، تلویزیون و رادیو جهت تأمین آمپول‌های مورد نیاز برای درمان که بهایی بالغ بر 100 میلیون تومان دارند، شد.
رئیس سازمان صدا و سیما برای حمایت از مصطفی عبدالهی وارد عمل شد
عبدالهی که پیش از این و بعد از مشکلات فراوانی که برای تأمین داروهای درمانی خود داشت، آمپول‌های مورد نیاز را برای استفاده در یک دوره درمانی تهیه کرد درباره وضعیت جسمانی‌اش به خبرنگار مهر گفت: بالاخره و بعد از تأخیر بسیار یک دوره آمپول‌های مورد نیاز درمانم را که تنها از کشور آمریکا قابل تهیه هستند، تهیه و استفاده کردم. بعد از استفاده از این ۶ عدد آمپول دکتر معالج توصیه کرد که ۲ دوره دیگر این آمپول‌ها را تأمین و استفاده کنم.

وی یادآور شد: قیمت ۶ عدد آمپول مدنظر که باید از آمریکا تهیه و خریداری شوند حدود ۱۰۵ میلیون تومان است که تهیه و تأمین این مبلغ خیلی سخت و دشوار است. دکتر معالج تأکید کرده بود که باید ۱۴ روز بعد از استفاده از آمپول‌های دور اول، دور دوم این دارو نیز استفاده شود که در حال حاضر ۴۵ روز از دور اول درمان گذشته است.

این هنرمند تئاتر، تلویزیون و رادیو افزود: در حال حاضر پزشک معالج من چند دوره شیمی‌درمانی برایم تجویز کرده تا بتواند شرایط بیمار را کنترل کند تا شرایط فیزیکی قبل از استفاده از آمپول‌های مدنظر ایجاد نشود.

عبدالهی با اشاره به پیگیری‌های محمدرضا ورزی کارگردان مجموعه‌های تلویزیونی برای تأمین داروهای درمانی او تأکید کرد: بعد از پیگیری ورزی، آقای عزت‌الله ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیما نامه‌ای به مرکز بهداشت صدا و سیما نوشت تا آمپول‌های مورد نیاز درمان من، تهیه شوند.

وی درباره وضعیت تأمین آمپول‌های تجویز شده بعد از نامه رئیس سازمان صدا و سیما به مرکز بهداشت این سازمان، گفت: این نامه از سوی آقای ضرغامی نوشته و به مرکز بهداشت صدا و سیما داده شده ولی اینکه مرکز بهداشت سازمان اقدام لازم برای تأمین داروها را انجام داده یا نه، هنوز چیزی مشخص نیست.

این هنرمند عرصه تئاتر درباره وضعیت تسویه قرارداد اجرای عمومی نمایش «مرگ تصادفی یک آنارشیست» که سال گذشته در مجموعه تئاتر شهر روی صحنه برد، یادآور شد: خوشبختانه قرارداد اجرای نمایش مذکور از سوی اداره‌کل هنرهای نمایشی تسویه شد تا بنده شرمنده عوامل اجرای نمایش نباشم.
کد مطلب: 39487
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *