۰
سه شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۵۷
تورنمنت چهارجانبه شهدا - تهران

استقلال با برتري مقابل ملوان فيناليست شد

استقلال با برتري مقابل ملوان به فينال جام شهدا راه يافت.
استقلال با برتري مقابل ملوان فيناليست شد
در ديدار افتتاحيه جام شهدا از ساعت ۲۲:۱۵ روز دوشنبه دو تيم استقلال و ملوان انزلي با قضاوت سيدمهدي سيدعلي در ورزشگاه تختي تهران به مصاف يکديگر رفتند که اين ديدار با برتري ۲ بر يک استقلال خاتمه يافت.

استقلال در اين ديدار با ترکيبي از نفرات دوم خود و به کاپيتاني ميلاد فخرالديني به ميدان آمد اما ملوان که با بازيکنان اصلي خود وارد زمين شده بود توانست ابتکار عمل را در ميانه ميدان به دست بگيرد. ملوان که در نيمه نخست برتر از تيم قلعه‌نويي بود در دقيقه ۱۸ با حرکت مهاجمانش درون محوطه جريمه استقلال و ضربه سر جلال رافخايي صاحب گل نخست شد.

بعد از اين گل فشار حملات ملوان کاسته شد و استقلال به دروازه اين تيم نزديک شد اما مدافعان ملوان اجازه خلق موقعيت را به شاگردان امير قلعه نويي ندادند.

ضربه آزاد محمد خليلي که در دقيقه ۴۵ به تير دروازه ملوان برخورد کرد تنها فرصت جدي استقلال در نيمه نخست بود که با از دست رفتن آن اين نيمه با برتري يک بر صفر شاگردان نصرت ايراندوست به پايان رسيد.

در نيمه دوم امير قلعه‌نويي دست به تغيير در ترکيب تيمش زده و برخي نفرات اصلي از جمله محمد قاضي، اميد ابراهيمي و آرش برهاني را به زمين فرستاد. با افزايش فشار حملات استقلال در دقيقه ۶۸ بازيکنان ملوان رمضاني بازيکن جوان استقلال را در محوطه جريمه سرنگون کردند تا اين تيم صاحب ضربه پنالتي شود. ضربه پنالتي برهاني به تير دروازه و ايمان صادقي برخورد کرد تا با خوش شانسي اين بازيکن وارد دروازه شده و بازي به تساوي کشيده شود.

استقلال متحول شده در نيمه دوم دقيقه ۷۷ صاحب ضربه ايستگاهي در پشت محوطه جريمه ملوان شد که شوت اميد ابراهيمي با دفع ناقص صادقي مقابل آرش برهاني قرار گرفت اين بازيکن با ضربه اي درون محوطه شش قدم گل دوم و پيروزي بخش استقلال را به ثمر رساند.

دقايق پاياني بازي اتفاق ويژه‌اي نداشت تا با برتري ۲ بر يک استقلال، شاگردان امير قلعه نويي راهي ديدار فينال شوند.

در ديگر ديدار جام شهدا تيم پيکان فردا (سه شنبه) به مصاف تراکتورسازي مي‌رود که تيم بازنده اين ديدار چهارشنبه يک مرداد در ديدار رده بندي با ملوان و تيم پيروز پنجشنبه دوم مرداد در ديدار فينال به مصاف استقلال خواهد رفت.
کد مطلب: 40062
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *