۰
شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۲۴
کشتي ويسي واژگون شد

شکست خانگي استقلال خوزستان مقابل نفت

شاگردان عبدالله ويسي در يک بازي نه چندان پرهيجان با دو گل مغلوب ميهمان خود نفت تهران شدند تا با يک امتياز در قعر جدول جاي بگيرند.
شکست خانگي استقلال خوزستان مقابل نفت
استقلال خوزستان که بعد از نمایش امیدوارکننده مقابل برادر بزرگتر تهرانی میزبان زردپوشان نفت بود در مسابقه امروز با همان شیوه بازی اول مقابل گسترش فولاد به میدان رفت و با دست خالی زمین را ترک کرد. استقلالی های خوزستان که در بازی گذشته در دقایق آخر گل خورده بودند امروز هم سنت شکنی نکردند و مغلوب ضربه ویکروم هافبک کامرونی نفت شدند.
در این بازی، ابتدا نفت با گل کامیابی نیا در دقیقه ۵۴ از حریف پیش افتاد اما موسی کولیبالی در دقیقه ۸۵ بازی را به تساوی کشاند. با این حال در حالی که خوزستانی ها در حال شادی گل بودند، دیوید ویکروم با یک شوت تماشایی دومین گل تیمش را به ثمر رساند و نفت را ۴ امتیازی کرد. استقلال خوزستان در بازی اول مقابل گسترش فولاد در لحظات پایانی بازی را مساوی کرده بود و در بازی قبلی مقابل استقلال تهران در لحظات پایانی شکست را پذیرفته بود. آنها در این بازی هم ۲ دقیقه قبل از سوت پایان بازی ۳ امتیاز را به حریف واگذار کردند.
در این مسابقه که در گرمای شدید و هوای شرجی اهواز برگزار می شد، داور در دقیقه ۳۰ بازی را متوقف کرد و به مدت دو دقیقه به بازیکنان اجازه داد تا آب بنوشند و خود را برای ادامه مسابقه آماده کنند.
با این نتیجه نفت تهران چهار امتیازی شد و به رده هفتم جدول صعود کرد و استقلال خوزستان با یک امتیاز در رده پانزدهم جدول باقی ماند.
قضاوت این دیدار برعهده محمد ملکی بود. وی به مرتضی پورعلی گنجی، علی قربانی از نفت و محمد طیبی از استقلال خوزستان کارت زرد نشان داد.
دیدار تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و نفت تهران در چارچوب هفته سوم لیگ برتر عصر امروز از ساعت ۱۹ و ۲۵ دقیقه در ورزشگاه تختی اهواز با حضور ۳۵۹ نفر (طبق اعلام بلندگوی ورزشگاه) برگزار شد.
کد مطلب: 40519
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *