۰
سه شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۷
شبي که فدراسيون و کفاشيان به چالش کشيده شدند

گزيده سومين برنامه 90 فصل جديد

برنامه 90 شب گذشته روي آنتن رفت و مهمترين بخش آن به بررسي اصلاحات اساسنامه فدراسيون فوتبال اختصاص داشت.
گزيده سومين برنامه 90 فصل جديد
برنامه نود شب گذشته با اجرای عادل فردوسی پور به بررسی اتفاقات فوتبالی هفته گذشته پرداخت و دیدارهای هفته سوم لیگ برتر فوتبال مورد بررسی قرار گرفت.
به گزارش فارس، در ابتدای این برنامه کلیپی از مراسم درگذشت مهدی نفر خبرنگار فقید کشورمان پخش شد و یاد و خاطره شادروان نفر گرامی داشته شد.
سوال نظرسنجی این برنامه اختصاص به انتخاب قهرمان چهاردهمین دوره لیگ برتر داشت که شرکت کنندگان از میان تیم های استقلال، پرسپولیس، تراکتورسازی، سپاهان، فولاد و سایر تیم ها باید گزینه مورد نظر خود را انتخاب می کردند.
کارشناس داوری این برنامه فنایی بود و اتفاقات داوری این هفته و به خصوص دیدار استقلال و سپاهان مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.
اتفاقات داوری دیدار سپاهان و استقلال به قضاوت محسن فغانی هم که با پیروزی سه بر یک زردهای اصفهان به پایان رسید به طور مفصل بررسی شد و فنایی برخورد توپ به دست خسرو حیدری را تایید کرد و خطای پنالتی را صحیح دانست.
همکاری عادل فردوسی پور با فنایی هم در صحنه سازی خطای حیدری در نوع خود جالب بود.
همچنین با نظر فنایی گل دوم سپاهان هم آفساید نبود و به درستی گل توسط داور اعلام شد.
آمارهایی هم از لیگ برتر پخش شد و به درخشش برخی از بازیکنان جوان در آغاز لیگ چهاردهم اشاره شد.
پس از آن گزارشی از فوتبال مازندران و حنیف عمران زاده پخش شد و همچنین به آخرین وضعیت غلامحسین مظلومی هم پرداخته شد.
پس از آن گزارشی درباره اساسنامه فدراسیون فوتبال پخش شد و در آن اشاره شد که فدراسیون فوتبال تحت ریاست علی کفاشیان تخلفاتی را انجام داده است.
هوشنگ نصیرزاه به عنوان رئیس کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون و منصور عظیمی روابط بین الملل اتحادیه فوتبال میهمانان این برنامه بودند و پس از آن احمد براتی کارشناس حقوقی روی خط تلفن برنامه آمد.
در این مناظره ابتدا مباحثی پیرامون کمیته حقوقی فدراسیون میان نصیرزاده و براتی مطرح شد و صحبت های نصیرزاده در این باره به چالش کشیده شد و براتی اظهار داشت که رئیس کمیته حقوقی، حتما حقوق دان است. در ادامه صحت صحبت های براتی تایید شد که رئیس حقوقی فیفا یک حقوق دان و رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا است.
پس از آن طی صحبت هایی که منصور عظیم زاده عنوان داشت، مشخص شد که پیشنهاد اصلاحات در آئین نامه فدراسیون مشروعیت خود را از دست داده است که البته نصیرزاده مخالف آن بود و مستنداتی را در این باره مطرح کرد.
صحبت هایی از مهدی محمد نبی دبیرکل فدراسیون فوتبال پخش شد.
در پایان برنامه آمار سوال پیامکی پخش نشد و آخرین باری که در اواسط برنامه نتیجه نظرسنجی پخش شد، پرسپولیس بالاتر از استقلال و سپاهان در صدر کسب عنوان قهرمانی قرار داشتند.
کد مطلب: 40607
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *