۰
شنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۶
کاخ سفید هنوز تایید نکرده است/

اخبار ضد و نقیض از هلاکت "ابوبکر البغدادی" سرکرده داعش

رسانه های خارجی از کشته شدن سرکرده شماره یک گروه تروریستی داعش در حملات هوایی جنگنده های ایالات متحده به مواضع این گروه خبر دادند.
اخبار ضد و نقیض از هلاکت "ابوبکر البغدادی" سرکرده داعش
به نقل از خبرگزاری فرانسه، هر چند منابع آمریکایی و عراقی خبر کشته شدن "ابوبکر البغدادی" را تایید کرده اند اما هنوز کاخ سفید این موضوع را تایید نکرده است.

بر اساس این گزارش، در حمله هوایی به مواضع داعش در نزدیکی موصل ابوبکر البغدادی رهبر شماره یک داعش به همراه "ابوهاجر الصوفی" یکی از فرماندهان ارشد این گروه تروریستی کشته شده اند.

کاخ سفید این حمله هوایی را تایید کرده اما "بن رودز" معاون مشاور امنیت ملی آمریکا اعلام کرده که کاخ سفید در حال انجام تحقیقات در مورد کشته های این حمله است.

بغدادی در حالی کشته شد که رئیس جمهور آمریکا در روزهای گذشته و در نشست ناتو رایزنی های گسترده ای را برای ایجاد ائتلاف علیه داعش انجام داده بود.

روزنامه دیلی میل انگلیس هم گزارش داد جان کری وزیر خارجه آمریکا به باراک اوباما اطلاع داد که سه نفر از سرکردگان داعش همزمان با نشست ناتو در ولز به هلاکت رسیده اند.

روزنامه دیلی بیست آمریکا هم نوشت حملات هوایی آمریکا به مواضع مشخصی در تلعفر در شمال عراق به هلاکت سه نفر از سرکردگان مطرح داعش از جمله ابوبکر البغدادی منجر شده است.
منبع:مهر
کد مطلب: 41055
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *