۰
پنجشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۲۰

ناطق نوری: دولت دل آدم را به تاپ و توپ نمی اندازد، چراکه یک رئیس جمهور عاقل روی کار آمده

رییس دفتر بازرسی دفتر مقام معظم رهبری گفت: مدیریت رهبر معظم انقلاب اسلامی در مواجهه با تحولات منطقه و تحرکات دشمنان، باعث عزت ایران در جهان شده است.
ناطق نوری: دولت دل آدم را به تاپ و توپ نمی اندازد، چراکه یک رئیس جمهور عاقل روی کار آمده
رییس دفتر بازرسی دفتر مقام معظم رهبری گفت: اکنون وقتی دولت حرف می زند آدم دلش به تاپ و توپ نمی افتد و می داند یک رئیس جمهور عاقل، فاضل و متدین است که سخن می گوید.

 حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر ناطق نوری روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان اصفهان بیان داشت: به لطف خداوند دولتی روی کارآمده که آرامش ایجاد کرده و وقتی حرف می زند باعث التهاب نمی شود.

حجت الاسلام والمسلمین ناطق نوری افزود: دولت باعث آرامش در کشور شد و همه امور به خوبی اداره می شود.

وی با بیان اینکه با آقای روحانی بیش از ۵۰ سال ارتباط و آشنایی دارم، افزود: ایشان عاقل، فاضل و متدین و دلسوز مردم هستند.

ناطق نوری در ادامه سخنان خود به مسائل اخیر سوره نیز اشاره کرد و بیان داشت: مقام معظم رهبری یک تنه برای سوریه ایستادند و بسیاری به کرات سخن گفتند و اعتقاد داشتند ما وارد مسئله سوریه نشویم اما مقام معظم رهبری مسرانه ایستادند.

ناطق نوری گفت: سوریه خط مقدم ماست و آنها در خط مقدم ما جنگ می کنند تا دشمن به ایران نرسد.

رئیس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری ادامه داد: صهیونیست ها در فکر خود ابتدا به فکر نیل تا فراط بودند تا پس از آن همه جهان را بگیرند. آنها می گویند باید یک حکومت جهانی تشکیل شود تا زمینه را برای ظهور مسیح فراهم کنیم.

ناطق نوری بیان داشت: لذا سوریه خط مقدم و پل ارتباطی ما با لبنان و فلسطین است.

وی همچنین به مدیریت انتخابات عراق نیز اشاره داشت و گفت: اگر رهبری مقام معظم رهبری نبود آنجا هم احتمال درگیری وجود داشت.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: داعش که قسمت های زیادی از عراق را گرفته و تا اربیل پیش رفته بود با کمک فکری، برنامه ریزی و حمایت ایران از ملت و دولت قانونی عراق؛ اکنون این گروه در حال عقب نشینی است که با تدبیر فرماندهی کل قوا و مدیریت معظم له میسر شد.

ناطق نوری پیرامون آخرین وضعیت سلامتی مقام معظم رهبری بیان کرد: من ۲ روز قبل خدمت ایشان شرف‌یاب شدم و به ایشان گفتم چهره شما را از تلویزیون سرحال دیدم و به خدمت شما که رسیدم متوجه شدم از آنچه در تلویزیون دیدم شادابتر هستید و بحمدالله عمل ایشان موفقیت‌آمیز بوده و حال ایشان خوب است و با اینکه تراکم جمعیت مسئولان برای دیدن رهبری زیاد است اما ایشان با آغوش باز از همه استقبال می‌کنند.

منبع:انتخاب
کد مطلب: 41217
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *