۰
چهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۵۳
نتايج شب اول ليگ قهرمانان اروپا

پيروزي دورتموند و رئال مقابل حريفان

دورتموند، رئال مادريد، المپياکو، يوونتوس و موناکو برنده هاي مهم شب اول از آغاز رقابتهاي ليگ قهرمانان در فصل تازه بودند .
پيروزي دورتموند و رئال مقابل حريفان
دورتموند در حالی با گل‎های ایموبیله و اوبامیانگ ۲-۰ آرسنال را شکست داد که رئال در خانه جشنواره ای از گل مقابل بازل راه انداخت و با ۵ گل این تیم سوئیسی را در هم کوبید . گلهای رئال در این بازی توسط سوچی(گل به خودی ۱۵)، بیل(۳۰)، کریس رونالدو (۳۱)، خامس رودریگس(۳۶) و بنزما(۷۹) به ثمر رسید.
در تورین یوونتوس با دو گل کارلوس ته‎وز آرژانتینی(۶۰ و۹۰) مالموی سخت‎کوش را برد تا با سرمربی جدیدش شروع محکمی داشته باشد. در یک بازی مهم دیگر موناکو نیز در بازگشت به اروپا با یک گل از سد لورکوزن گذشت. تک گل موناکو را موتینو در دقیقه ۶۰ زد تا بایرلورکوزن یک بار دیگر در اروپا شکستی غیرمنتظره را متحمل شود. در بازی مهم دیگر امشب المپیاکو در خانه ۳-۲ اتلتیکومادرید شگفتی‎ساز فصل پیش را برد. در این بازی زیبا و پربرخورد ماسوکائو (۱۳)، آفلای(۳۰) و میتروگلو (۷۵) برای تیم یونانی و مانژوکیچ (۳۸) و گریزمن (۸۷) برای اتلتیکو گل زدند.
اما نتیجه مهم دیگر پیروزی لیورپول در خانه مقابل تیم کم‏ نام و نشان لودوگورتس بود که گل دقیقه ۹۰ بازیکنان این تیم نتوانست یک امتیاز را از آنفیلد به ارمغان بیاورد. لیورپول با گل بالوتلی در دقیقه ۸۳ در آستانه برد بود که گل آبالو بازیکن تعویضی اش در دقیقه ۹۰+۳ آنفیلد را ساکت کرد. اما پنالتی استیون جرارد در وقت های تلف شده بازی باعث برد قرمزپوشان شد.
دیگر تساوی ۱-۱ امروز را هم گالاتاسرای و اندرلخت رقم زدند. گالا این بازی را به سختی در دقیقه ۹۰ با گل بوراک به تساوی کشاند. این در حالی بود که زنیت با دو گل، بنفیکا را در خانه اش شکست داد. گل‎های این بازی توسط هالک و ویتشل برای مهمان به ثمر رسید.
کد مطلب: 41365
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *