۰
چهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۲۴

گردانندگان شبکه های ماهواره ای فارسی زبان چه کسانی هستند؟

سایت رسا نوشت: ممتاز‌ترین شبکه‌های فارسی زبانی که در حال فعالیت و پخش برنامه‌های ضد دینی و ضد فرهنگی کشورمان می‌باشند، عبارت است از:
گردانندگان شبکه های ماهواره ای فارسی زبان چه کسانی هستند؟
شبکه خبری بی‌بی‌سی فارسی؛ شبکه دولتی انگلیس که دقیقا چند ماه قبل از انتخابات ریاست‌جمهوری دهم و در دی‌ماه سال ۸۷ با اهداف مشخص(البته آن اهداف بعد‌ها خود را در بحبوحه فتنه ۸۸ نشان داد)، تأسیس شد. در مورد این شبکه نامبرده «گوردن براون» وزیر آن وقت دارایی انگلیس که مدتی بعد به نخست وزیری رسید، حرف جالبی زد. او گفت: «دولت انگلیس ۲۲ میلیون دلار برای تأسیس این شبکه اختصاص داد؛ به طوری‌که بودجه سالیانه این شبکه هم از سوی دولت انگلیس تأمین می‌شود.» شبکه‌ای که مضاف بر اهداف سیاسی و جنجال‌سازی علیه کشورمان، شبهه‌افکنی در اعتقادات و باورهای دینی مردم را هم دنبال می‌کند.


شبکه من و تو؛ شبکه‌ای تلویزیونی که در انگلیس و با بودجه خاندان پهلوی، در سال ۲۰۱۰ تأسیس شد. این شبکه از یک طرف، در صدد است تا خاندان پهلوی را تطهیر کند و با مستند‌ات جهت‌دار، انقلاب اسلامی ایران را پدیده‌ای جلوه دهد که مانعی جدی بر سر راه توسعه و پیشرفت ایران است و از سوی دیگر نیز تلاش می‌کند با ساخت برنامه‌های ویژه به ترویج روابط بدون قید و بند، عادی ‌سازی ارتباط با نامحرم، عادی‌ سازی مصرف مشروبات الکلی، عادی ‌سازی روابط خارج از خانواده بپردازد.
به طور خلاصه هدف از تأسیس این شبکه، تغییر سبک و روش زندگی مردم کشورمان و هجوم به ارزش و باورهای دینی و اسلامی بوده و به نوعی می‌توان گفت که تکمیل کننده شبکه خبری بی بی سی فارسی است.
شبکه پرشین‌؛ شبکه‌ای ویژه‌ برای کودکان و نوجوانان که با دوبله و پخش هدفمند فعالیت می‌کند و انیمیشن‌های مورد نظر خود را با تمرکز بر روی کودکان و نوجوانان ایرانی قرار داده است تا بر نسل آینده ایرانیان، آن‌طور که می‌پسندد و با اهداف‌شان هم‌خوانی دارد تأثیر بگذارد.


شبکه پی ‌ام‌ سی؛ شبکه ماهواره‌ای فارسی‌زبان دیگری که مرکز آن در کشور امارات قرار دارد و به پخش موسیقی می‌پردازد. البته این شبکه موسیقی ‌محور، تمام سعی و تلاش خود را بر این قرار داده است که ذائقه و سلیقه مخاطب را به موسیقی‌های غربی تغییر دهد.


شبکه فارسی ‌وان؛ جالب است که کمپانی و شرکتی که این شبکه را تاسیس کرده است، کمپانی و شرکت شبکه‌های فاکس‌، اسکای و مجله‌های تایمز، نیویورک‌پست و... است، که به خوبی نیت و اهداف پشت پرده گردانندگان آن را نیز نشان می‌دهد. این شبکه و شبکه دیگری به نام «جم» به دنبال حیازدایی از جامعه کشورمان هستند؛ آن هم با به تصویر کشیدن مثلث‌های عشقی، روابط نامشروع، داشتن شرکای جنسی متعدد برای زنان، عشق‌های ضربدری و روابط خارج از چارچوب‌های اخلاقی!
البته شبکه‌های فارسی ‌زبان دیگری نیز در راستای همین اهداف در حال فعالیت و پخش برنامه‌های خود هستند که مدت به مدت نیز تعدادشان در حال افزایش است.
کد مطلب: 41393
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *