۰
شنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۵۶
فتح آزادي توسط جوان هاي اسکوچيچ

استقلال 0 - فولاد1؛ فولاد غول دوم را هم شکست

تيم فوتبال استقلال در ديدار خانگي‌اش مقابل فولاد تن به شکست داد.
استقلال 0 - فولاد1؛ فولاد غول دوم را هم شکست
فولاد خوزستان با پیروزی با ارزش یک بر صفر مقابل استقلال، تراکتورسازی را در صدر جدول نگه داشت و خود نیز به جمع مدعیان برگشت. این سومین شکست استقلال در این فصل بود، چیزی که کمتر سابقه داشته است.

هفته نهم لیگ برتر، ورزشگاه آزادی، تماشاچی: ۱۷هزار نفر
داور: سید احمد صالحی، کمک ها: محمدرضا منصوری و علیرضا ایلدروم

اخطار: قاضی(استقلال)

استقلال: محسن فروزان، امیرحسین صادقی، مگویان، میلاد فخرالدینی، پژمان نوری، امید ابراهیمی، آندو تیموریان(۷۳ محمدرضا خرسندنیا)، مهدی کریمیان، سجاد شهباززاده، محمد قاضی، آرش برهانی(۷۰ علیرضا رمضانی)
سرمربی: امیر قلعه‌نویی

فولاد خوزستان: علیرضا سلیمی، بهمن کامل(۱۶ ساسان انصاری)، ماتیاس دکو، مهرداد جماعتی، اسماعیل شریفات(۳+۹۰ سینا ربانی)، سروش رفیعی(۸۶ شهاب کرمی)، ایوب والی، امید خالدی، مهدی بدرلو، لئوناردو ماریچ
سرمربی: اسکوچیچ

شرح بازی:
بعد از یک نیمه خوب استقلال میانه میدان را به مربع تهاجمی فولاد واگذار کرد. اسماعیل شریفات، سروش رفیعی، ساسان انصاری و چاگو از طرف عبدالله زاده حمایت می شدند. فولاد که در نیمه اول سعی در کنترل بازی داشت در نیمه دوم بی محابا و تهاجمی نمایش خوبی از خود نشان داد و در نهایت موفق شد در ورزشگاه آزادی سومین شکست فصل را به استقلال تحمیل کند.

شرح گل ها:
۱ـ صفر (فولاد): خطای بی مورد خرسندنیا روی رفیعی فولاد را صاحب یک ضربه کاشته کرد و خود رفیعی سانتر ارسالی از جناح چپ را دریک رفت و برگشت با کنترل عالی و بغل پای حسابگرایانه به تنها گل بازی تبدیل کرد.

بهترین بازیکنان: از بین بازیکنان فولاد ماتیاس چاگو، ایوب والی و سروش رفیعی نمایش خوبی داشتند همین‌طور ساسان انصاری که به عنوان بازیکن تعویضی ۸۰ دقیقه بازی کرد، جزو بهترین های تیمش بود.
از بین بازیکنان استقلال هم هرائل مگوئیان خوب کار کرد.

اتفاق ویژه: سروش رفیعی ستاره فولاد در برخوردی در دقیقه ۸۶ به شدت آسیب دید و در نهایت با برانکارد از زمین بیرون برده شد. این در حالی بود که هواداران استقلال با تصور اینکه او تمارض می کند دقایقی طولانی به وی فحاشی کردند.
کد مطلب: 41449
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *