۰
يکشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۳۹
کارگردان «طعم آلوی جنگلی»:

خوشحالم از خجالت بازیگرانم درآمدم

نوشین تبریزی با ابراز خرسندی از پرداخت معوقات نمایش «طعم آلوی جنگی» بعد از یکسال عنوان کرد نمایشنامه «گنجفه» را برای حضور در جشنواره سی و سوم تئاتر فجر به دبیرخانه این جشنواره ارائه داده است.
خوشحالم از خجالت بازیگرانم درآمدم
نوشین تبریزی نویسنده و کارگردان تئاتر که به تازگی معوقات مالی خود را از معاونت هنری وزارت ارشاد دریافت کرده است در این باره به خبرنگار مهر گفت: نمایش «طعم آلوی جنگلی» شهریور سال گذشته در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر به صحنه رفت که بالاخره پس از یکسال هزینه‌های این نمایش پرداخت شد.

وی ادامه داد: البته اواخر سال ۹۲ مبلغی به عنوان اولین قسط به ما پرداخت شد که بسیار اندک بود و نمی شد به هیچ عنوان با گروه تسویه کرد. درست است که پرداخت معوقات این نمایش یک سال به طول انجامیده ولی باز هم از معاونت هنری باید تشکر کرد که طلب این نمایش را پرداخت کرد و بالاخره من توانستم از خجالت بازیگرانم در بیایم.

این کارگردان تئاتر درباره دیگر فعالیتهایش توضیح داد: در نمایش «اولیور توئیست» به کارگردانی اصغر خلیلی ایفای نقش کردم که اجرای آن به تازگی در تالار حافظ به پایان رسیده است. من سالها تجربه بازیگری دارم اما مدت زیادی از این حوزه دور بودم و خوشحالم که با کار آقای خلیلی تجربه بسیار خوبی را از سرگذراندم.

وی در پایان یادآور شد: همچنین متنی را با عنوان «گنجفه» به جشنواره تئاتر فجر ارائه داده ام که در صورت تایید با این نمایش در جشنواره سی وسوم تئاتر فجر شرکت خواهم کرد. داستان این اثر نمایشی بین سالهای ۱۳۱۵ تا شهریور ۱۳۲۰ در ایران رخ می دهد.

نمایش «طعم آلوی جنگلی» شهریور ۹۲ با بازی هنرمندانی چون رویا نونهالی‌، مریم بوبانی‌، افشین سلیمان‌پور، زنده یاد ماه گل مهر‌، محمدرضا ملکی‌، بهروز هداوند و شیوا ابراهیمی در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر به صحنه رفته بود.
کد مطلب: 41492
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *