۰
سه شنبه ۱ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۰

جلسات خارج از باشگاه برای انتخاب مدیرعامل

طبق توافقات و مذاکرات فراباشگاهی که حتی اعضای هیات مدیره هم در جریان جزئیات آن نیستند، امیر عابدینی که جلساتی هم خارج از باشگاه برگزار کرده؛ گزینه اصلی و اول مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس است. این در حالی است که بهروز منتقمی از سوی هیات مدیره به عنوان سرپرست موقت باشگاه انتخاب شده است.
جلسات خارج از باشگاه برای انتخاب مدیرعامل
بحث انتخاب مدیرعامل جدید برای باشگاه پرسپولیس بعد از شروع لیگ چهاردهم حتی قبل از برکناری علیرضا رحیمی مدیرعامل این باشگاه بارها مطرح شده بود ولی تا پیش از تصمیم هیات مدیره و برکناری رحیمی و علی دایی رنگ واقعیت به خود نگرفت.

از همان ساعات اولیه برکناری علیرضا رحیمی بود که گمانه‌زنی‌ها برای انتخاب مدیرعامل جدید جدی‌تر از قبل پیگیری شد و صحبت از افرادی مثل امیر عابدینی، محمد دادگان و حتی محمد زادمهر و حمیدرضا سیاسی (رئیس هیات مدیره باشگاه) هم به میان آمد.

با این حال اعضای هیات مدیره برای آرام کردن شرایط بحرانی و اوضاع نابسامان در اولین گام بهروز منتقمی، قائم مقام پرسپولیس را به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب کردند. انتخاب منتقمی علاوه بر آرام کردن فضای ملتهب پرسپولیس، این شائبه را ایجاد کرد که وی به خاطر حرف‌شنوی در مدت کوتاه می‌تواند فرد مناسبی برای پیاده کردن دستورات اعضای هیات مدیره باشد.

هرچند انتخاب منتقمی هم نتوانست از التهابات انتخاب مدیرعامل باشگاه کم کند. بخصوص اینکه گزینه‌های مدیرعاملی از جمله امیر عابدینی هم در اینباره اظهار نظر و حتی اعلام کرد که نظر علی کفاشیان برای مدیریت وی در پرسپولیس مثبت نیست. شائبه حضور حمیدرضا سیاسی هم به عنوان مدیرعامل جدید سرخپوشان باعث شد تا وی اینگونه به آن واکنش نشان بدهد: "در جلسه هفته آینده هیات مدیره در این رابطه تصمیم‌گیری می‌شود. فعلاً نام فرد خاصی مطرح نشده و در جلسه پیش‌رو حتماً این موضوع مطرح و برای انتخاب فرد جدید تصمیم‌گیری می‌شود".

با این حال یافته‌های خبرنگار مهر حاکی از این است که تصمیم گیری درباره مدیرعامل جدید در باشگاه و توسط اعضای هیات مدیره صورت نخواهد گرفت. طبق توافقات و مذاکرات فرا باشگاهی، امیر عابدینی گزینه اصلی و اول مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس بوده و وی حتی جلساتی را خارج از باشگاه برگزار کرده است.

یک منبع آگاه در این باره به خبرنگار مهر گفت: عابدینی قرار است امروز سه شنبه هم جلسه‌ای برای حضورش به عنوان مدیرعامل جدید برگزار کند که در این جلسه خبری از اعضای هیات مدیره نیست.

عابدینی موافقت اولیه خود را برای حضور در پرسپولیس عنوان کرده ولی مسائل مهمی مثل حضور بلندمدت در باشگاه در صورت واگذاری، ارائه برنامه بلند مدت و راه‌های درآمدزایی از جمله مواردی است که موافقت نهایی عابدینی را به تاخیر انداخته است.

البته در این میان تلاش و لابی‌های دیگری هم صورت گرفته تا سرنوشت مدیرعاملی سرخپوشان را تحت تاثیر خود قرار دهد. به هر حال مذاکرات ادامه دار امیر عابدینی و کارنامه قابل قبول وی در دوران مدیریتش در پرسپولیس شانس وی را برای نشستن روی صندلی مدیریت باشگاه بیشتر از همه بالا برده است و به احتمال زیاد طی روزهای آینده این اتفاق عملی خواهد شد.
کد مطلب: 41576
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *