۰
پنجشنبه ۳ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۴۶
استقلال و قلعه‌نويي در مسير انتقام

پيش بازي استقلال ـ ذوب‌آهن

تيم فوتبال ذوب آهن در هفته دهم مسابقات ليگ برتر ميزبان تيم استقلال تهران است.
پيش بازي استقلال ـ ذوب‌آهن
استقلال، برای پس گرفتن صدرجدول رده‌بندی لیگ‌برتر، در اصفهان به مصاف حریف سختکوشی می‌رود که در ۴ سال گذشته فقط یک بار برابر این تیم به پیروزی رسیده و ۴ بار برابر این حریف بازنده شده است.

۱. آخرین بازی ۲ تیم در روز ۶ بهمن ۹۲ به تساوی یک ـ یک رسیده است.

۲. در ۲۰ بازی آخری که بین ذوب‌آهن و استقلال در لیگ صورت پذیرفته، استقلال صاحب ۷ برد، ۷ مساوی، ۶ باخت، ۲۱ گل زده و ۲۰ گل خورده شده است.

۳. ۶ بازی انجام گرفته بین استقلال و ذوب‌آهن از جمع ۹ بازی مشترک است، استقلال برابر راه‌آهن ۲ـ۱ برده و ذوب‌آهن برابر این حریف ۲ـ۲ کرده است. استقلال، استقلال خوزستان را یک ـ صفر برده و ذوب‌آهن برابر استقلال خوزستان به تساوی یک ـ یک رسیده است، استقلال به سپاهان ۳ ـ۱ باخته اما ذوب‌آهن با استقلال خوزستان به تساوی یک ـ یک رسیده است.

استقلال برابر سایپا ۳ـ۲ برنده شد اما ذوب‌آهن به سایپا یک ـ صفر باخته اند. استقلال ۳ـ صفر پیکان را برده و ذوب‌آهن یک ـ صفر برابر پیکان به پیروزی رسیده است و سرانجام استقلال ۳ ـ صفر گسترش فولاد را برده و ذوب‌آهن ۳ـ۲ بد گسترش فولاد باخته است.

۴. استقلال با یک برد در ۲ صورت صدرنشین می‌ شود، اول اینکه تراکتور به سپاهان ببازد اما اگر تراکتور با سپاهان مساوی کند، استقلال باید با اختلاف ۵ گل ذوب‌آهن را ببرد تا صدرنشین باشد.

۵. یحیی گل‌محمدی در فروردین امسال زمان هدایت نفت، برابر استقلال یک ـ صفر برنده شده و حالا قلعه‌نویی قصد گرفتن انتقام از حریف را دارد.

۶. استقلال در هفته سوم و در همین ورزشگاه ۳ ـ ۱ برابر تیم فوتبال سپاهان بازنده شده است.

۷. ذوب‌آهن با ۷ امتیاز در صورت کسب برد، حداکثر می‌ تواند به رتبه نهم مسابقات لیگ صعود کند!
کد مطلب: 41652
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *