۰
يکشنبه ۶ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۲
امیر قلعه نویی تاکید کرد:

شک نکنید استقلال قهرمان می‌شود

سرمربی تیم فوتبال استقلال که معمولا از قهرمان شدن زودهنگام تیمش صحبت نمی کند، برای چندمین بار در هفته های اخیر تاکید کرد تیمش در پایان فصل قهرمان چهاردهمین دوره رقابت های لیگ برتر خواهد شد.
شک نکنید استقلال قهرمان می‌شود
امیر قلعه نویی ضمن اشاره به ۷۰ ساله شدن باشگاه استقلال گفت: به همه کسانی که برای باشگاه دوچرخه‌سواران، تاج و استقلال زحمت کشیده‌اند، ۷۰ ساله شدن باشگاه استقلال را تبریک می‌گویم.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که وضعیت تیمش را چطور ارزیابی می کند، بیان کرد: اوضاع ما خوب است. البته کمی مشکلات هم داریم. من چند سال پیش بعد از شکست برابر صبای قم که منجر به پانزدهم شدن تیمم شد، گفتم که قهرمان می‌شویم و این اتفاق هم افتاد. الان هم بعد از این سه بازی می‌گویم که ما قهرمان لیگ می‌شویم. وقتی که فوتبال خوبی ارائه و حملات زیادی انجام می‌دهید، طبیعتا به نتیجه گرفتن امیدوار می‌شویم. من فردی واقع‌بین هستم و وقتی تیمم بد بازی کند آن را صراحتا می‌گویم. مثل بازی با نفت مسجدسلیمان و استقلال خوزستان که گفتم حق ما برد نبود.

وی در پاسخ به این سوال که بخشی از هواداران استقلال نگران وضعیت این تیم به دلیل سه شکست اخیر هستند، عنوان کرد: این وضعیت هم جزیی از فوتبال است. رئال مادرید و منچستر هم فصل را خوب شروع نکردند اما از شما می‌خواهم که برای من توضیح دهید که بحران یعنی چه؟ تیم ما دوم جدول است و نیمی از بازیکنان ما در کنار ما حضور نداشتند.

وی ادامه داد: برخی بازیکنان مثل قاضی، شهباززاده، فخرالدینی و خرسندنیا از ابتدای کار با ما بودند و دیدید چقدر به ما کمک کردند. تیم ما در بازی با استقلال خوزستان ۱۰۷ کیلومتر دوید و این در حالی است که فصل گذشته نهایتا میزان دوندگی ما ۹۲ کیلومتر بود. سجاد شهباز‌زاده در همان بازی ۷.۲ کیلومتر دویده است یا در همان بازی ما ۵۶۶ پاس داشتیم که ۷۴ درصدش صحیح بوده. وقتی چنین آماری را در بازی با نفت مسجدسلیمان هم داشتیم، مطمئنم که بدشانسی‌های ما در بازی‌های بعد جبران می‌شود.

سرمربی استقلال که با رادیو ورزش گفتگو می کرد ادامه داد: در هیچ یک از بازی‌های این فصل ما همه نفرات‌مان را نداشتیم. مثلا یعقوب کریمی که به این نتیجه رسیدیم در دفاع چپ از او استفاده کنیم به تیم امید دعوت شد. اگر به تیم امید نمی‌دادیمش این نتایج را گردن من می‌انداختند. حالا هم که آمده مصدوم است. به هواداران قول می‌دهم ملی‌پوشان اگر به آمادگی کامل برسند، استقلالی فراتر از سال‌های گذشته را می‌بینند.

وی در ادامه بار دیگر بر قهرمان شدن تیمش تاکید کرد و گفت: من توکلم به خدا و اهل بیت (ع) است. شک نکنید با این بازی‌های زیبا ما قهرمان خواهیم شد.

قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که تیمش برابر ذوب آهن به راحتی در دفاع جا می‌ماند، تصریح کرد: من اعتقاد دارم خط حمله ذوب‌آهن یکی از بهترین خط حمله‌های لیگ است. انصافا آنها بین گل اول و دوم‌شان چه موقعیتی داشتند؟ در دقایق آخر که ما انتحاری بازی کردیم، ذوب‌آهن چند فرصت به دست آورد؟ در حال حاضر صادقی وضعیت خوبی ندارد، عمران‌زاده هم مصدوم است و مگویان هم در کنار ما نیست. اگر روزی همه موجودی ما در کنارمان باشد، تیمی متفاوت‌تر از همیشه هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قبول دارد برهانی با ناراحتی برای استقلال به میدان رفت و به همین دلیل نتوانست بازی خوبی را ارائه دهد، گفت: اصلا چنین چیزی را قبول ندارم. برهانی در ابتدای ورودش به زمین آسیب دید و نتوانست کمک بکند. مطمئن باشید اگر یک بازیکن چنین تفکری داشته باشد، در تیم قلعه‌نویی جایی ندارد و من با او به شدت برخورد می‌کنم. بازیکن باید سرباز تیم باشد. شما بازی هلند و اسپانیا در آن فینال مشهور را ببینید که تورس در دقیقه ۹۰ به میدان آمد و آن قدر در دقایق پایانی استارت زد که مصدوم شد. ما باید این فرهنگ را یاد بگیریم.

امیر قلعه نویی در ادامه با انتقاد از احکامی که علیه خودش از سوی کمیته انضباطی صادر شده است گفت: نکته دیگری که می‌خواهم به آن اشاره کنم همان بحث فرهنگ است که باید به آن توجه کنیم. من بعد از هر بازی چه شکست خورده باشم چه پیروز شده باشم به سرمربی حریف و داور مسابقه خسته نباشید می‌گویم.

وی ادامه داد: حالا جالب است که به خاطر خسته نباشید به داور، جدیداً سه میلیون تومان جریمه شدم و نکته عجیب این است که این حکم یک کپی از حکم قبلی است. جریمه من هم حتی ۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان هم نمی‌کنند تا من بتوانم به آن اعتراض کنم و جوری حکم می‌دهند که قطعی باشد. البته من با وکیلم صحبت کرده ام و مسئله را به مراجع بالاتر می برم و آنجا این ماجرا را پیگیری می کنم.
کد مطلب: 41749
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *