۰
سه شنبه ۸ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۵۹
از مدعي تحصيل در دکتري تا کفش‌هاي تنگ ويسي

آنچه در اولين برنامه نود پاييز گذشت

بررسي اتفاقات هفته دهم مسابقات ليگ برتر از مهم‌ترين آيتم‌هاي برنامه نود در شب گذشته (دوشنبه) بود.
آنچه در اولين برنامه نود پاييز گذشت
برنامه نود این هفته به بررسی دیدارهای هفته دهم لیگ برتر، اتفاقات دیدار پرسپولیس و استقلال خوزستان، دیدار ملوان انزلی و گسترش فولاد تبریز و ... پرداخت.

سئوال مسابقه پیامکی این هفته به بهترین گلزن شهریور ماه اختصاص یافته بود که از بین گل‌های علیرضا جهانبخش مهاجم نایمخن هلند، محسن دلیر مهاجم تراکتورسازی تبریز، سروش رفیعی بازیکن فولاد خوزستان، مهدی طارمی مهاجم پرسپولیس و سامان نریمان جهان، گل مهدی طارمی با ۳۰ درصد آرا به عنوان بهترین گل ماه انتخاب شد.

* مجری برنامه ابتدا به بررسی تیم‌های صعود کننده از گروه تیم فوتبال امید ایران در بازی‌های آسیایی پرداخت و نشان داده شد که این تیم به راحتی مقابل تیم‌های درجه ۲ از گردونه رقابت‌ها حذف شده بودند.

* اعتراض رسول خطیبی سرمربی و بازیکنان تراکتورسازی به امکانات رختکن ورزشگاه یادگار امام (ره) و محل تمرین پس از پایان بازی تراکتورسازی نخستین بحث گزارش دوربین نود بود. خطیبی و شاگردانش اعتقاد داشتند که در فصل سرما به مشکل می‌خورند. خطیبی عنوان کرد: اگر ۲ بازیکن من نتوانند در فصل سرما دوش بگیرند و سرما بخورند چه کسی باید پاسخگو باشد؟ من از نظمی مدیرعامل باشگاه می‌خواهم که به مسئولان ذی‌ربط دستور رسیدگی به این وضعیت را بدهد.

* در خلال پخش دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال خوزستان، عبدالله ویسی سرمربی استقلال خوزستان روی خط آمد و ضمن تکرار اظهارات پس از پایان بازی‌اش در مورد جباری داور این دیدار، گفت: از هواداران پرسپولیس عذرخواهی می‌‌کنم و فکر نکنند که به خاطر شکست، این صحبت‌ها را مطرح کردم. همه داوران، مربیان و بازیکنان می دانند که به کسی بی‌احترامی نکرده‌ام و نخواهم کرد. در مورد داوری نیز تاکنون صحبتی انجام ندادم اما در دیدار مقابل فولاد خوزستان و پرسپولیس به داور اعتراض کردم چون او با من خصومت شخصی دارد. او نباید علیه ما پنالتی می‌گرفت.

با وجود اظهارات ویسی، مسعود مرادی کارشناس داوری این برنامه، پنالتی پرسپولیس را صحیح دانست.

در ادمه عادل فردوسی‌پور مجری برنامه در مورد کفش‌هایی که ویسی در این دیدار پوشیده بود، پرسید که سرمربی استقلال خوزستان گفت: این کفش‌ها تقریبا «نو» بودند و تنگ هم نبودند!

* پیش از بررسی سایر دیدارهای هفته دهم، مجری برنامه در مورد اینکه فریدون اصفهانیان در کلاس‌های «فوتورو» برای ناظر الیت شدن شرکت کرده است یا نه، که مرادی پاسخ داد: احتمالا شرکت کرده است. مجری برنامه بار دیگر پرسید که آیا اصفهانیان می‌تواند به زبان انگلیسی صحبت کند که مرادی گفت: احتمالا می‌تواند صحبت کند!

* میهمان برنامه، وحید امیری بازیکن تیم نفت تهران بود. نکته قابل توجه در اظهارات این بازیکن، شروع فوتبالش از دوره دانشگاه بود. وی مدعی شد که تا پیش از رفتن به دانشگاه در چمن بازی نکرده بود و از دانشگاه فوتبال حرفه‌ای خود را آغاز کرده است. این بازیکن اهل خرم آباد لرستان که به تازگی در کارشناسی ارشد قبول شده است، همچنین مدعی شد که قصد دارد تا دوره دکتری به ادامه تحصیل بپردازد.

* اتفاقات دیدار ملوان انزلی و گسترش فولاد تبریز از دیگر مسائلی بود که به آن پرداخته شد. مازیار زارع کاپیتان ملوان در مورد اینکه چرا تصمیم گرفت از زمین بازی بیرون برود، گفت: اگر باشگاه اجازه دهد، دیگر در تمرینات ملوان شرکت نمی‌کنم. من انزلی‌چی هستم و خاک این شهر را خوردم. هم من و هم پدرم که دروازه‌بان ملوان بوده، برای این تیم زحمت کشیده‌ایم. کارهایی برای ملوان کرده‌ام که که هیچ کس نکرده است. درست نیست که به خاطر ۴ پاس اشتباه به من و خانواده‌ام فحاشی شود. این فوتبال آن قدر ارزش ندارد که بخواهند به خانواده‌ام فحاشی کنند. با این شرایط روحیه کار کردن ندارم.

سیروس محجوب مالک ملوان نیز عنوان کرد: متوجه فحاشی از سوی یکی از هواداران ملوان شدم. او به من نیز فحاشی کرد و متاسفم برای این فرد که به مردم توهین می‌کند. به این هوادار گفتم که اگر می‌خواهی فحاشی کنی این کار را با من انجام بده و کاری به بازیکن نداشته باشد.

نصرت ایراندوست نیز در این زمینه تصریح کرد: مازیار مانند من تحت فشار است و تحت تاثیر ورزشگاه قرار گرفته بود. او قصد داشت به دلیل فحاشی از زمین بیرون برود ولی با اصرار من به بازی برگشت و خدا کمک کرد و موفق به گلزنی شد.

* مسعود رضائیان دیگر میهمان تلفنی برنامه بود. وی در خصوص تغییر کادر فنی این باشگاه گفت: با توجه به تجربه‌ای که از تیم‌های داماش گیلان، گهر درود و ... داریم، اعتقادی به تغییر مربی ندارم اما عبدالمجید باقری‌نیا دوست نداشت دیگر همکاری کند و تصمیم به جدایی داشت. ما هم به تصمیم وی احترام گذاشتیم و با درخواست وی موافقت کردیم. در گزینه‌های خود به بهروز مکوندی رسیدیم که مردم هم او را دوست دارند و با انتخاب وی امیدوار هستیم تا به تیم شوک وارد شود.

مدیرعامل نفت مسجد سلیمان در مورد اینکه آیا مکوندی مدرک مربیگری A را دارد یا نه، گفت: او این مدرک را دارد و مشکلی وجود ندارد. اگر هم این مدرک را نداشته باشد، راه‌های دیگری برای نشستن وی روی نیمکت وجود دارد. در واقع این قوانین را اتخاذ کرده‌اند که بتوانیم آن را دور بزنیم! (با خنده)
کد مطلب: 41825
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *