۰
دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۵۳
برگ برنده رئال

گزارش روز:مخوفترين مثلث تهاجمي فوتبال دنيا

مثلث کريس رونالدو،گرت بيل و کريم بنزما را بسياري از کارشناسان فوتبال به عنوان مرگبارترين مثلث تهاجمي حال حاضر جهان مي دانند.
گزارش روز:مخوفترين مثلث تهاجمي فوتبال دنيا
بدون شک مثلث کریستیانو رونالدو،گرت بیل و کریم بنزما، مرگبارترین مثلث تهاجمی در میان تمام باشگاه های فوتبال دنیاست. این مثلث تاکنون در ۱۲ بازی رسمی رئال در این فصل، ۲۷ گل به ثمر رسانده است. میانگین ۲.۲۵ گل در هر بازی. این سه بازیکن همچنین ۱۵ پاس گل نیز داده اند.

اما بد نیست که نگاهی بیندازیم به عملکرد این مثلث مخوف رئال تا بدینجای فصل:

کریس رونالدو با زدن ۱۷ گل در ۱۱ بازی، ضلع اول این مثلث زهردار است. رونالدو بازی با سوسیه داد را به دلیل مصدومیت از دست داد و چه بسا می توانست با گلزنی در آن دیدار، به آمار خیره کننده خود اضافه کند.نابغه پرتغالی در این ۱۱ بازی دو بار هت تریک کرده و در مقابل الچه نیز زننده ۴ گل بود.او ۵ پاس گل نیز داده است.

کریم بنزما دیگر ضلع این مثلث تاکنون ۵ گل به ثمر رسانده. ۳ گل در لالیگا و ۲ گل در لیگ قهرمانان.کریم همچنین ۵ پاس گل نیز به هم تیمی های خود داده است.

و اما گرت بیل، این مهاجم ولزی نیز همچون بنزما تاکنون ۵ گل برای رئال به ثمر رسانده است. ۴ گل در لالیگا و ۱ گل نیز در لیگ قهرمانان. او ۵ پاس گل نیز داده است.۳ پاس گل در لالیگا ، یکی در لیگ قهرمانان و یکی هم در سوپرجام اروپا.
کد مطلب: 42040
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *