۰
چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۴۸
تاريخ اعزام بازيکنان سرباز اعلام شد؛

تکليف حمودي، افشين و ماهيني مشخص شد

بازيکناني که کارت معافيت آنها باطل شده به کميته اخلاق احضار شدند.
تکليف حمودي، افشين و ماهيني مشخص شد
، از روز گذشته کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال با دعوت از بازیکنانی که کارت معافیت آنها باطل اعلام شده، سوالاتی را از آنها پرسیده و به زودی رای خود را اعلام خواهد کرد.

سازمان نظام وظیفه تاریخ اعزام ۲۵ نفر از ۲۷ بازیکنی که کارت آنها باطل شده را روز ۱۹ مهرماه تعیین و آنها را در اختیار تربیت بدنی نیروهای مسلح قرار داده است که از آن جمع ۹ نفر سهمیه تیم نیروی زمینی، ۳ نفر فجر سپاسی و چند نفر هم به تیم های ملوان و تراکتور اختصاص یافته اند. نام آرش افشین و فرهاد سالاری پور در فهرست ملوان و بختیار رحمانی در لیست تراکتور قرار دارد.

دو نفر از جمع ۲۷ نفره هنوز تاریخ اعزام و باشگاه آنها مشخص نشده است. حسین ماهینی و علی حمودی دو مدافع راست پرسپولیس و سپاهان احتمالا ۱۹ آبان اعزام و یکی از آنها روانه تراکتور و دیگری به ملوان خواهد پیوست.از نظر نظام وظیفه تکلیف این نفرات مشخص شده و آنها سرباز هستند و باید در تیم های نظامی توپ بزنند.

فدراسیون اما برای تعیین تکلیف این نفرات از حیث فوتبالی، آنها را به کمیته اخلاق دعوت و پس از بررسی وضعیت آنها رای خود را صادر خواهد کرد.تا اعلام رای کمیته اخلاق آنها حق فعالیت فوتبالی نخواهند داشت.
کد مطلب: 42080
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *