۰
پنجشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۷
گزارش بیزینس اینسایدر از صفحه اینستاگرام «بچه پولدارهای تهران»:

ثروتمندان ایرانی صدمه کمتری از تحریم‌ها دیده‌اند

صفحه‌ی «بچه پولدارهای تهران» در شبکه های اجتماعی همچنان با بازتاب گسترده‌ای در رسانه های خارجی همراه است.
ثروتمندان ایرانی صدمه کمتری از تحریم‌ها دیده‌اند
به نقل از بیزینس اینسایدر، صفحه بچه پولدارهای تهران در شبکه اجتماعی اینستاگرام نخستین تصویر خود را سه هفته گذشته منتشر کرد و اکنون دارای بیش از ۴۰ هزار دنبال کننده در اینستاگرام است.

نمایشگاه رایگانی از ثروت در صفحه ایسنتاگرامی با عنوان «بچه پولدارهای تهران» به راه افتاده است که موضوعی تعجب برانگیز برای بسیاری از مردم در داخل و خارج ایران شده است؛ موضوعی که مغایر با تحریم های بین المللی و قوانین اسلام است که الکل و لباس پوشیدن های خارج از شئونات را رد می‌کند.

اما به نظر می‌رسد که برای برای فرزندان افراد ثروتمند در ایران این قوانین به اجرا در نمی آید؛ گوشی‌های آیفون، ساعت های لوکس و خوردوهای اروپایی؛ به نظر می رسد که ثروتمندان در ایران در مقایسه با میلیون ها نفرِ دیگر از مردم این کشور صدمه کمتری از تحریم ها دیده اند.

این درحالی است که برای جوانان در تهران برگزاری جشن های خانگی پشت درهای بسته عادی است اما به ندرت دیده می شود که این جشن ها عمومی برگزار شوند و آزادانه تصاویر آن منتشر شوند.

مسئولان این صفحه در گفت‌وگو با بیزینس اینسایدر عنوان داشتند که آنها از ارائه تصویر منفی ایران در رسانه ها خسته شده اند.

آنها در این باره گفتند: هدف از به راه انداخن این صفحه نشان دادن تصاویر خوب از ایران به جهان است. هربار که از ایران در تلویزیون و یا اخبار نام برده می شود آنها معمولا منفی در این باره صحبت می کنند و ما تلاش می کنیم که نقاط مثبت را نشان دهیم.

بیش از دو سوم از جمعیت ایران را افراد زیر ۳۵ سال تشکیل می دهند.
کد مطلب: 42100
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *