۰
يکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۱۳

عضو جبهه پیروان: بازگشت احمدی‌نژاد به قدرت شبیه زنده کردن مرده است

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری می‌گوید اطرافیان احمدی نژاد با طرح مباحث حاشیه‌ای به دنبال بازگشت آرام آرام به سیاست هستند.
عضو جبهه پیروان: بازگشت احمدی‌نژاد به قدرت شبیه زنده کردن مرده است
حسین کنعانی مقدم دبیر کل حزب سبز  با اشاره به لیستی از وزرای کابینه دوازدهم که اخیرا از سوی عبدالرضا داوری یکی از نزدیکان احمدی نژاد منتشر شد، گفت: این فضاسازی‌های رسانه‌ای که در حال شکل گیری است نشان دهنده تمایل احمدی نژاد برای حضور در انتخابات آتی است.

وی ادامه داد: البته با توجه به شرایط کشور ورود احمدی نژاد را بعید می‌دانم، به هرحال کسی که بخواهد دولتی تشکیل دهد باید این را در نظر بگیرد که چه مقدار از رای مردم را در اختیار دارد که با توجه به دوران ریاست وی و شرایطی که به وجود آورده بود، این موضوع چیزی جز توهم سیاسی نیست.

عضو جبهه ایستادگی با تاکید بر اینکه این مسائل و حواشی تاثیر منفی برای دولت یازدهم نخواهد داشت، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه دولت تدبیر و امید دولت تازه نفسی است و سخت مشغول کار و فعالیت است، بعید می‌دانم این صحبت‌ها از اهمیتی برخوردار باشد که بتواند تاثیرگذار باشد و بیشتر برای به راه انداختن جنگ روانی شبیه است.

حسین کنعانی مقدم با اشاره به سخنان برخی از مشاوران محمود احمدی نژاد مبنی بر محبوبیت احمدی نژاد در نظرسنجی ها نسبت به سایر سیاستمداران، عنوان کرد: ما که در فضای سیاسی کشور هستیم چنین نظر سنجی را شاهد نبوده‌ایم، به نظر می‌رسد این مباحث نظرسازی است و نه نظرسنجی! احمدی نژاد از هیچ‌ اقبالی در میان مردم برخوردار نیست و در انتخابات مجلس آینده نیز شاید بتواند آرا کمی از برخی شهرستان‌های کوچک را به دست بیاورد.

احمدی نژادی ها پاسخگوی خرابکاری ۸ سال گذشته شان باشند

در همین رابطه احمد کریمی اصفهانی، دبیرکل جامعه اسلامی اصناف و بازار، در گفت‌و‌گو با خبرنگار نامه نیوز، با بیان اینکه اطرافیان احمدی نژاد این مباحث را برای مورد توجه قرار گرفتن خودشان مطرح می‌کنند، گفت: احمدی نژاد و اطرافیانش بسیار پوست کلفت هستند و در قبال آن همه خرابکاری ۸ سال گذشته هیچ پاسخی نمی‌دهند و ما را متهم به دروغگویی می‌کنند.حتی قوه قضاییه هم تاکنون پاسخ قانع کننده ای را درباره تخلفات دولتی های سابق نداده است. معتقدم صحبت درباره اینگونه مسائل مانند زنده کردن مرده است و هیچ فایده‌ای ندارد.

وی راه حل برطرف شدن برخی از مشکلات را اعلام کردن آسیب‌هایی که از سوی احمدی نژاد در طول ۸ سال گذشته به کشور وارد شده دانست و گفت: این افراد می‌خواهند با طرح این مسائل آرام آرام خود را مطرح کنند و تنها راه این است که دادگاهی صالح این مشکلات، خرابکاری ها و آسیب‌های که به جامعه وارد شده را اعلام کند.

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری ادامه داد: ۷ هزار میلیارد بین بانک مرکزی و صراف‌ها رد و بدل می‌شد که بانک مرکزی جرات چنین کاری را جز به دستور احمدی‌نژاد و رحیم مشایی نداشت، این‌ها مسائلی است که رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفته است. اختلاس سه هزار میلیارد تومانی، مشکلات تامین اجتماعی، حبس محمدرضا رحیمی همه از اشکالات احمدی نژاد است.

دبیر کل جامعه اصناف با اشاره به این موضوع که بسیاری از کاسبان از رفتن احمدی نژاد ناراحت هستند، گفت: یک صرافی می‌گفت خیلی ضرر کرده ایم! خدا کند احمدی نژاد دوباره بیاید چون ثبات نبود و ما دلار را در روز به ۳ قیمت مختلف به فروش می‌رساندیم. در روستاها نیز مردم از احمدی نژاد ناراضی هستند،حتی یارانه‌ها نتوانست مردم را راضی کند.
منبع:نامه نیوز
کد مطلب: 42343
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *