۰
جمعه ۹ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۱۸
اينبار عابدزاده ناجي شد

سايپا 1 - راه آهن 2، تکرار معجزه براي راه آهن

راه‌آهن با دو گل عليپور و خالقي فر در برابر تک گل نزهتي سايپا را در کرج شکست داد.
سايپا 1 - راه آهن 2، تکرار معجزه براي راه آهن
تيم هاي سایپا و راه آهن در ورزشگاه انقلاب مقابل هم صف آرايي کرده‌اند. با گزارش لحظه به لحظه این دیدار همراه ما باشید.

هفته سیزدهم لیگ برتر، ساعت:۱۶:۴۰، ورزشگاه انقلاب کرج، تماشاچی:۵۰۰ نفر
داور: محمدرضا اکبریان، کمک ها:رضا سخندان-مهدی الوندی
اخطار: سیامک کوهنورد ۲۰، محمد ستاری ۲۹، بهادر عبدی ۴۸، میلاد محمدی ۷۰ از راه آهن، علی علیزاده ۴۴، بابک حاتمی ۹۰، ابراهیم شکوری ۹۱ از سایپا

گل: علی علیپور ۳ و رضا خالقی فر ۵۲ برای راه آهن، پویا نزهتی ۱۲ برای سایپا

سایپا: محمدرضا اخباری، مهدی ترابی، ابراهیم شکوری، مجید ایوبی، وحید محمدزاده، بابک حاتمی، محمد نزهتی، حامد شیری، کاوه رضایی، میلاد میداودی(۷۸ سیدصالحی) و علی علیزاده(۵۸ ابراهیم صادقی)
مربی: فرهاد پورغلامی

راه آهن: امیر عابدزاده، حامد نورمحمدی، محسن ایران نژاد، رامین رضائیان، میلاد محمدی، سیامک کوهنورد(۴۶ امین منوچهری)، محمد ستاری، محمد حسین پور، رضا خالقی فر(۹۰ شیری)، بهادر عبدی(۷۲ آبشک) و علی علیپور
سرمربی:حمید استیلی

شرح گل:
صفر ـ ۱(راه‌آهن): هنوز خبرنگاران در جای خود مستقر نشده بودند که علی علیپور روی پاس تماشایی رضاییان، با توپی سرکش در داخل محوطه جریمه به زیبایی گل اول مسابقه را به ثمر رساند.
۱ ـ ۱(سایپا): خطای روی میلاد ترابی یک ضربه کاشته نصیب سایپا کرد و این ضربه را میلاد میداوودی روی دروازه راه‌آهن فرستاد که بعد از برخورد مدافعان و دروازه‌بان راه‌آهن توپ به نزهتی رسید و او گل تساوی را در دقیقه ۱۲ وارد دروازه عابدزاده کرد.
۱ - ۲ (راه آهن): ارسال حسین پور از راست روی یک ضربه ایستگاهی با تاثیری که رضاییان روی توپ گذاشت و اشتباه اخباری گلر سایپا همراه شد و خالقی فر با یک ضربه فرصت طلبانه راه آهن را به گل دوم رساند.

شرح بازی:
کمتر کسی باور میکرد راه آهن تیمی که سقوط آزاد به قعر جدول را شروع کرده بود، در دو هفته اخیر برابر تیم های پرقدرت سپاهان و سایپا برنده شود و به کمرکش جدول صعود کند. مهمترین اتفاق این دیدار متوسط دو فرصت عالی گل برای سایپا بود که از دست رفت، دو پنالتی! آری درست مثل هفته گذشته که با درخشش طالب لو راه آهن از دو پنالتی نجات پیدا کرد، این هفته هم سایپا دو پنالتی خراب کرد. پنالتی دوم را امیر عابدزاده به یاد پنالتی گیری های خاطره انگیز پدرش دفع کرد و سه امتیاز طلایی نصیب راه اهن کرد. سایپا که ده بازی در لیگ و جام حذفی دروازه خود را بسته نگه داشته بود، در این روز نه دفاع سرسختی داشت و نه در حملاتش زهردار بود.

اتفاق ویژه:
سایپا در این مسابقه دو پنالتی از دست داد. پنالتی اول توسط حامد شیری بیرون رفت و پنالتی دوم را امیر عابدزاده از ابراهیم صادقی گرفت. جالب اینکه سایپا در جام‌حذفی نیز در ضربات پنالتی از تراکتور شکست خورد و اوت شد.

بهترین بازیکن:
رضا خالقی فر که یک گل زد و تاثیری مثبت روی گل دوم تیمش داشت و تا لحظه ای که در میدان بود دفاع سایپا را مشغول به خود کرد و آنها را واداشت که بارها و بارها با خطا متوقفش کنند.

دقایق حساس:
دقیقه ۱۴:کاوه رضایی در موقعیت تک به تک توپ را به تیرک افقی دروازه زد.
دقیقه۲۷:خطای ایران نژاد روی کاوه رضایی که به مشکوک هم به نظر می رسید باعث اعلام یک ضربه پنالتی برای سایپا شد. پنالتی را حامد شیری با بی دقتی بیرون زد.
دقیقه ۴۹:میلاد میداوودی در یک موقعیت تک به تک با عابدزاده توپ را به خارج زد.
دقیقه ۸۷: خطای حامد نورمحمدی روی میلاد کرمانی سایپا را صاحب دومین پنالتی اش در این بازی کرد که این پنالتی هم با شیرجه عالی امیر عابدزاده مهار شد. پنالتی دوم سایپا را ابراهیم صادقی یار تازه وارد این تیم به سمت دروازه راه‌آهن زد.
کد مطلب: 42597
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *