کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ادامه عملکرد قابل قبول مکوندي در مسجد سليمان

نفت م.س1 -ذوب آهن1، ادامه سريال نباختن

9 آبان 1393 ساعت 21:21

نفت‌مسجدسليمان باز هم با مهاجم برزيلي اش کارلوس دوس سانتوس به گل رسيد و بازي را مساوي کرد و نباخت.


تيم هاي نفت مسجد سلیمان و ذوب آهن در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مقابل هم صف آرايي کردند. این بازی در نهایت با تساوی بین دو تیم پایان یافت.

هفته سیزدهم لیگ برتر،ساعت: ۱۶:۵۰،ورزشگاه : بهنام محمدی،تماشاگر: ۱۰۰۰۰ نفر
داور: رضا کرمانشاهی ،کمک ها: بابک داوری ، رسول ذورقی
اخطار: دهنوی ۲۲ و فرهادی ۳۶ از ذوب آهن، رضا درویشی ۵۱، میلاد جعفری ۵۴، سالارزاده ۸۰ از نفت مسجد سلیمان
گل: اسماعیل فرهادی ۲۶ برای ذوب آهن، کارلوس دوس سانتوز ۴۸ برای نفت مسجد سلیمان

نفت مسجد سلیمان: رضا حیدری، سعید سالارزاده، حمید بوحمدان، محمد مدمیلیسی، جلال عبدی، میلاد زنیدپور، ستار دراجی، میلاد سلیمان فلاح(۸۰ کیومرث چراغی)، میلاد جعفری(۷۵ احسان الوان زاده)، رضا درویشی و لوییز کارلوس دوس سانتوز(۹۲ فرزاد محمدی)
سرمربی:بهروز مکوندی

ذوب آهن: رشید مظاهری، علی همام، اکبر ایمانی، کارلوس سانتوز، قاسم حدادی فر، قاسم دهنوی، مهرداد قنبری، هادی محمدی، مهدی رجب زاده(۹۱ محمدرضا عباسی)، محسن مسلمان(۷۶ مرتضی تبریزی) و اسماعیل فرهادی(۷۰ مسعود حسن زاده)
سرمربی: یحیی گل محمدی

شرح گل:
صفر ـ ۱(ذوب‌آهن): دقیقه ۲۶ اسماعیل فرهادی با بغل پا در دهانه دروازه ارسال مهدی رجب‌زاده بازیکن باسابقه ذوب را به گل تبدیل کرد.
۱ ـ ۱ (نفت‌مسجدسلیمان): رضا درویشی پا به توپ به عمق دفاع ذوب‌آهن زده، وارد محوطه جریمه شد و شلیک از درون محوطه جریمه رشید مظاهری دفع کرد که در برگشت کارلوس دوس سانتوس با بغل پا گل تساوی نفت را در دقیقه ۴۸ بازی به ثمر رساند.

شرح بازی:
نفت مسجد سلیمان برای فرار از قعر جدول با چهره هجومی برابر ذوب آهن ظاهر شد. این تیم در نیمه اول در چند نوبت دروازه تیم ذوب آهن را تهدید کرد اما درخشش رشید مظاهری دروازه بان تیم میهمان مانع به ثمر رسیدن حملات میزبان شد. ذوب آهن که چشم به ضد حملات دوخته بود، روی مثلث رجب زاده، مسلمان و فرهادی حسابی ویژه بازکرده بود، در دقیقه ۲۶ بر خلاف جریان بازی روی یک ضد حمله توسط اسماعیل فرهادی مهاجم کهنه کار خود به گل رسید و نیمه اول را با برتری به رختکن رفت.
بهروز مکوندی سرمربی نفت که نمیخواست تیمش در خانه ببازد، در نیمه دوم نیز نفت را با تاکتیکی هجومی تر راهی میدان کرد و تیم نفت خیلی زود توسط مهاجم برزیلی خود، کارلوس دوس سانتوز، گل تساوی را به تیم ذوب آهن تحمیل کرد. نفتی ها که حدود ۱۰هزار تماشاگر از آنان حمایت میکرد تا سوت پایان بازی حملات خود را ادامه دادند ولی دفاع خوب ذوب و درخشش دروازه بان این تیم مانع به ثمر رسیدن موقعیت های نفت شد و بازی در نهایت با تساوی یک بر یک به ثمر رسید.

دقایق حساس:
دقیقه ۶: شوت ستار دراج از پشت محوطه جریمه که رشید مظاهری آن را دفع کرد.
دقیقه ۵۱: شوت محسن مسلمان از پشت محوطه جریمه زوزه کشان از بالای دروازه نفت به خارج رفت.
دقیقه ۷۰: کارلوس دوسانتوز با شلیک زیبا دروازه ذوب آهن را تهدید کرد که مظاهری توپ را به کرنر فرستاد.
دقیقه ۷۶: شوت میلاد زنیدپور از بالای دروازه ذوب آهن به بیرون رفت.
دقیقه ۸۰:شوت ستار دراجی را رشید مظاهری به صورت ناقص دفع کرد.
دقیقه ۸۲: باز هم میلاد زنیدپور دروازه ذوب آهن را با شوت سنگین تهدید کرد که مظاهری توپ را به صورت ناقص دفع و توپ مقابل کارلوس دوس سانتوز افتاد که این مهاجم توپ را با بی دقتی توپ را در آغوش دروازه بان ذوب آهن جای داد.

حواشی دیدار:
* حسین مالکی بازیکن نفت‌مسجدسلیمان که عزادار پدرش است همراه تیم بود. ضمن آنکه بهروز مکوندی سرمربی تیم در غم از دست دادن عموی خود مواجه بود اما تیمش را برابر ذوب‌آهن همراهی کرد.
* از نیمه دوم بازی زیر باران برگزار می شود و از دقیقه ۶۵ بارش باران خیلی شدید شده است.
* حدود پنج هزار هوادار مشتاق در ورزشگاه شهید بهنام محمدی حضور دارند و این دیدار را نزدیک تماشا می‌کنند. به نظر می‌رسد صندلی خالی در ورزشگاه وجود ندارد.
*تماشاگران پرشور مسجد سلیمان با بلندگو به تشویق تیم خود مشغول هستند و کمترین بی احترامی را نیز به تیم حریف انجام ندادند و فقط به تشویق تیم خود مشغول هستند.
* این دیدار زیر بارش شدید باران در مسجد سلیمان برگزار می‌شود.


کد مطلب: 42599

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/42599/نفت-م-س1-ذوب-آهن1-ادامه-سريال-نباختن

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir