۰
شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۰۲
باشگاه قول داد، عمل نکرد

قاضي: توپهايمان در گل نمي‌رود

محمد قاضي معتقد است که اگر بدشانسي دست از سر استقلال بردارد. هم توپ مهاجمين به گل مي‌نشيند، هم استقلال روي يک حمله حريف گل نمي خورد.
قاضي: توپهايمان در گل نمي‌رود
قاضی مهاجم استقلال  از هم قسم شدن استقلالی‌ها برای قهرمانی می گوید.

بدشانسی استقلال

همه تیمها جلوی ما بسته بازی می کنند و به همین خاطر موقعیت سازی ما کم می‌شود. در نیمه دوم به گل رسیدیم که متاسفانه با گل صبا بازی به تساوی کشیده شد. البته ما بدشانسی هم می آوریم. توپهایمان در گل نمی رود. یا مثلا درهمین بازی با صبا ببینید این تیم اصلا موقعیتی نداشت، یک توپ آمد رفت در گل. در چند بازی دیگر لیگ هم همین اتفاق افتاد. اما هنوز هم ما چیزی را از دست ندادیم. امیدوارم که از بازیهای بعد، بدشانسی ها دست از سر ما بردارد.

جدول مهم نیست

اصلا اینطور نیست که همه می گویند از چون به رده سوم جدول رفتیم، کارمان سخت می شود. هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. پارسال ما تا هفته های آخر در کورس بودیم. اما متاسفانه در پایان فصل با یک بازی نتیجه را از دست دادیم. پس رتبه جدولی خیلی مهم نیست.

جام هوادارها

قاضی در جواب به این سوال که چرا پس از بازی با صبا، از مربی و بازیکن همه در مورد قهرمانی صحبت می کنند؟ پاسخ داد که خدا را شکر بچه ها همه یکدل هستند که یک جام را به هواداران تقدیم کنیم. البته بدشانسی های بدی هم آوردیم که همانطور که گفتم تیم حریف فقط یک موقعیت دارد همان توپ هم گل می شود. همه تیم دارند تلاش می کنند که در همه حال پشت هم باشیم. همه تیمها جلوی ما با انگیزه ظاهر می شوند. شاید باورتان نشود ولی یکی از پرفشارترین بازیهای ما مقابل پارسه بود. ۱۱ نفر دفاع می کردند. یک گل زودهنگام هم زد. بعد از آن هم کل تیم رفت در دفاع! به هرحال الان استقلال خوب هست. بچه ها خوب هستند. از مدیریت و معاونین و کادرفنی و بازیکنان، همه با هم یکدل هستند که بتوانیم قهرمان لیگ شویم.

باشگاه قول داد، عمل نکرد

قاضی هم مثل بسیاری از بازیکنان استقلال در انتظار پرداخت مطالباتش هست. او در جواب این سوال که آیا باشگاه مشکلات مالی او را رفع کرده است یا نه؟ پاسخ داد که متاسفانه هیچ اتفاق جدیدی نیفتاده است. از ابتدای فصل به ما قول دادند که مطالباتمان را پرداخت می کنند. هنوز که هفته ۱۳ لیگ است و تا نیم فصل چیزی نمانده، متاسفانه هیچ اتفاقی نیفتاد.

به تراکتور باختیم

بازی هفته آینده برابر تراکتور برای ما شش امتیاز دارد. در جام شهدا ما با تراکتورسازی بازی کردیم که متاسفانه نتیجه را واگذار کردیم. که حقمان نبود. امیدوارم که این بازی که مصاف تیمهای بالای جدول است، دیدار زیبایی از آب درآید و ما بتوانیم سه امتیاز این بازی را کسب کنیم. قطعا این بازی برای تراکتور و ما نفس گیر خواهد بود.

کد مطلب: 42617
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *