۰
شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۰۴
ادينهو و شريفي در خط آتش

تيم منتخب هفته سيزدهم ليگ برتر

هفته سيزدهم ليگ با انجام 8 بازي وثبت 19 گل به پايان رسيد و تراکتورسازي با کسب يک برد شايسته در صدر جدول رده بندي باقي ماند.
تيم منتخب هفته سيزدهم ليگ برتر
بهترین بازیکنان لیگ در هفته سیزدهم این افراد بودند:

دروازه بان:

مجتبی روشنگر(پدیده مشهد)
علیرغم شکست برابر نفت ،روشنگر یک بازی شایسته از خود به نمایش گذاشت ضمن این که مردانی چون امیر عابدزاده از راه آهن ،علیرضا سلیمی از فولادورشید مظاهری از ذوب اهن قابل قبول عمل کردند.

مدافعان:

ایوب والی (فولاد)
در ششمین سال حضورش در تیم فولاد جزو بهترین های این تیم شده ودر جریان برد این تیم مقابل ملوان نقشی شایسته در دفاع چپ به نمایش گذاشت.

امین حاج محمدی(نفت تهران)

مدافع میانی تیم نفت در جریان برد این تیم برابر تیم پدیده مثل همیشه شایسته و متشخص بازی کرد ودر نهمین بازی بی شکست تیم نفت آن هم به صورت متوالی مرد اول خط دفاع بود.

رامین رضاییان(راه آهن)

در دفاع راست عملکردی خوب داشت وموثرترین مرد این تیم در جریان برد این تیم برابر سایپا بود.

خط میانی:

ایوب کلانتری(صبا)

ضمن ثبت یک گل برابر تیم استقلال ونجات تیمش از شکست برابر این تیم بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشت و در این تیم منتخب قرار گرفت.

چاگو(فولاد)

او بزرگترین اسم لیگ را دارد ؛ماتیاس دکو نفیاس چاگودنگو، برابر ملوان شایسته کار کرد واز بهترین های این هفته بود.

رضا درویشی(نفت مسجدسلیمان)

هافبک۲۸ساله تیم خوزستانی هرچند نتوانست تیمش رابرابر ذوبی ها برنده کند اما بهترین مرد تیم خود در جریان ششمین بازی بی شکست این تیم در لیگ وجام حذفی بود.

سجادشهباززاده(استقلال تهران)

ضمن ثبت یک گل برابر تیم صبا ۶ گله شد تا از حیث آماری بهترین خرید امسال تیم خود باشد .

محمد نوری(پرسپولیس)

کاپیتان ،برابر پیکان گل پیروزی تیم خود را زد ،او در ۳۲ سالگی جوانی دوباره شروع کرده است،این روزها مرد اول تیم سرخپوش کسی ست که در زمان دایی بک مهره جانشین شده بود.

مهاجمان:

مهدی شریفی (سپاهان)

از لحاظ آنالیز فنی ،سال قبل هم بهترین مرد تیمش ویکی از ۵ بازیکن برتر لیگ بود ،عملکرد خوب او وتداومش در کار باعث شد تا همچنان بالا بماند ،او برابر استقلال خوزستان ۲ گل شایسته زد وباعث فرار تیمش از باخت برابر تیم خوزستانی شد.

ادینهو(تراکتورسازی)

مهاجم تراکتورسازی ۲ گل دیگر زد ،او حالا ۹ گله است ودر صدر جدول گلزنان برتر لیگ قرار گرفته است.

نکته:
بازیکنانی مثل امید عالیشاه(پرسپولیس)، حبیب گردانی و سامان نریمان جهان(تراکتورسازی)، غلامرضا رضایی(نفت تهران)، محمد آرام طبع(صبا)، احمد عبدالله‌زاده(فولاد)، محمد اوسانی(استقلال خوزستان)، وریاغفوری (سپاهان)، مازیار زارع(ملوان)، رضا خالقی فر و امین منوچهری(راه آهن) و گلرهای مورد اشاره در بخش مورد نظر میتوانستند در تیم منتخب هفته قرار گیرند.
کد مطلب: 42619
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *