۰
چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۲

دليل غيبت جنجالي تيموريان در تمرين روز تاسوعا

آندرانيك تيموريان با غيبت در تمرين روز تاسوعاي استقلال سرو صداي زيادي به پا كرد.
دليل غيبت جنجالي تيموريان در تمرين روز تاسوعا
آندرانيك تيموريان روز شنبه در جلسه‌اي با مسئولان استقلال شركت كرده و حتي با آنها اتمام حجت كرد كه به مطالبات خود نياز دارد و بهتر است مسئولان استقلال روي حرف خود باشند و پول وي را پرداخت كنند.

از سوي ديگر حتي با وجود اينكه آندو به طلبش نرسيد آن روز به محل تمرين استقلال رفت و حتي او قصد داشت با آبي‌پوشان راهي تبرزي شود اما وي در جريان تمرين همان روز با سرمربي استقلال به اختلاف خورد.

هافبك استقلال در جريان تمرين نزد قلعه‌نويي رفت و حدود ۱۵ دقيقه با وي گفت‌و‌گو كرد. سرمربي استقلال هم از تيموريان به خاطر عملكردش انتقاد كرد و مدعي شد او امسال كارايي لازم را نداشته كه تيموريان هم جواب سرمربي استقلال را داد و مدعي شد حالا كه پولم را نگرفته‌ام، اين بهانه‌ها مطرح مي‌شود. اگر من خوب نيستم شما چرا من را جذب كرديد؟ اگر من را نمي خواهيد روراست بگوييد تا هم بدانند.

تيموريان بعد از گفتن اين صحبت‌ها و اتمام تمرين با ناراحتي كمپ را ترك كرد و به همين دليل در تمرين روز تاسوعا هم حاضر نشد.

به گزارش نامه نیوز مسئولان استقلال در تلاش هستند اين بازيكن را به تمرينات برگردانند اما حتي اگر اين بازيكن در تمرينات شركت كند جايي در تركيب تيمش در بازي جمعه نخواهد داشت.
کد مطلب: 42666
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *