۰
دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۳۴
گل محمدي حرمت خودش را نگه دارد

درخشان: من بهتر از دايي نتيجه گرفتم

حميد درخشان سرمربي پرسپوليس معتقد است منتقدين نبايد نتايج او را با دايي مقايسه کنند، چرا که او تيمي را تحويل گرفته که کلي مصدوم و محروم داشته و اينکه خودش نفرات را انتخاب نکرده است.
درخشان: من بهتر از دايي نتيجه گرفتم
درخشان  مصر است که دربی باید ۲ آذر برگزار شود.

تغییر زمان دربی
من هم دیروز با خبر شدم که داربی قرار است در ۲ آذر برگزار شود. خب بخاطر بازی تیم ملی نهایتا یکی دو روز جابه جایی در برنامه بازی پرسپولیس و استقلال به وجود آمد. اما از آن جایی که فدراسیون عنوان کرده اگر هر دو تیم راضی باشند که بازی به زمان دیگری موکول شود، تغییرات دیگری را اعمال می کند، باید بگویم که بهتر است دیگر تغییری ندهیم. با چهار روز عقب انداختن این بازی، قرار است چه اتفاقی بیفتد؟ اگر قرار هست بازی در ۲ آذر برگزار شود بهتر است همین اتفاق بیفتد و دیگر در آن تغییری ندهیم. این برنامه ای است که تصویب شده و رسانه ای شده و پرسپولیس با تغییر دوباره زمان آن موافق نیست.

برنامه ریزی برای نیم فصل
از روزی که من به پرسپولیس آمدم تا به حال هیچ وقت تیم کاملی را در اختیار نداشتم. مصدوم و محروم و پس از آن هم بحث بازیکنان سرباز، باعث شدند آن طور که دوست دارم نتوانم ارنج پرسپولیس را ببندم. اما خدا را شکر، تیم رو به بهبود است. قطعا ما در نیم فصل نفراتی را به تیم اضافه می کنیم که علاوه بر لیگ، در جام باشگاهها هم بتوانند به پرسپولیس کمک کنند. چون در حال حاضر دست ما از لحاظ بازیکن خالی هست و ما هر کدام از بازیکنانمان را به عنوانی در اختیار نداریم.

من را با دایی مقایسه نکنید
اگر مقایسه ای باشد، ما بیشتر از دایی امتیاز گرفته ایم. به نظر من کسی که این آمارها را داده اصلا حساب و کتاب بلد نبوده! من آمدم و مسئولیت تیمی را که هیچ کس ریسک نمی کرد آن را بپذیرد، قبول کردم. با آن همه مصدوم و محروم ! این قضاوت عادلانه نیست که بیاییم مقایسه ای داشته باشیم.

کمک به پرسپولیس
من به عنوان یک پرسپولیسی دوست داشتم که بیایم به این تیم کمک کنم. عیار مربی را با ۵، ۶ بازی نمی سنجند. آن هم در تیمی که خودش نبسته باشد. در این تیم نمی توانیم بگوییم که من کارنامه موفقی داشتم یا نه! چون در نهایت من این پرسپولیس را نبستم. اما خب حالا گله ای هم ندارم. امیدوارم بتوانم این تیم را به جایگاه خوبی برسانم. اما مثلا اگر تیم ما پنالتی هدر می دهد دیگر به عملکرد کادر فنی برنمی گردد. مهم این است که پرسپولیس این توانایی را داشته که بتواند از حریف پنالتی بگیرد.

بله قربان به گلرها
من نمی دانم این مطلب که نیلسون و سوشا با هم اختلاف دارند از کجا در می آید. همه جای دنیا رسم است که سه گلر آماده در هر تیم وجود دارد. که تازه ما نسبت به آنها یک گلر کمتر داریم. اما من واقعا خوشحالم که دو دروازبان آماده دارم. رقابت دروازه بانهای ما سالم است و هر دوی آنها مهره های خوب و ارزشمندی هستند. اگر یک دروازبان داشته باشیم که آن وقت او هر کاری دوست داشته باشد در تیم می کند! اگر دو دروازه بان باشند از هر کدام استفاده کنی دیگری شانس خودش را از دست داده و رقابت هم در همین جا است. شما ببینید کاسیاس در جام باشگاههای اروپا بهترین بازیهایش را انجام داد در حالی که در لیگ بازی نمی کند. اینطوری فشار هم روی یک دروازبان نیست. کسی هم حاشیه امنیت ندارد. اگر یک گلر باشد که آن وقت هر چه او می گوید ما باید بگوییم بله قربان! من بحث اصولی اش را میگویم.

گل محمدی حرمتش را نگه دارد
درخشان در جواب گفته گل محمدی که حاشیه های پرسپولیس به این دلیل است که درخشان با بازیکنانش رفاقت ندارد، پاسخ داد که این حرف مثل این است که من بدون اینکه در خانه شما رفت و آمد داشته باشم بگویم پدرتان به شما بی احترامی می کند. با احترامی که من به گل محمدی می گذارم، اما او چطور از داخل خانه ما خبر دارد؟ چطور به خودش اجازه داده که در مورد پرسپولیس صحبت کند؟ مگر من در مورد ذوب آهن حرفی می زنم؟! این خیلی بد است که آدم جایی کار کند و راجع به تیم دیگری حرف بزند. واقعا دور از شخصیت یک مربی است. اگر گل محمدی این حرف را زده خیلی کم تجربگی کرده. هر کسی باید حرمت و جایگاهش را نگه دارد. امیدوارم که او واقعا این حرف را نزده باشد.

کد مطلب: 42808
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *