۰
جمعه ۲۳ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۶

شجاعی‌کیاسری:ناطق‌نوری مقبول‌ترین گزینه برای رهبری اصولگرایان است

عضو فراکسیون رهروان ولایت معتقد است بهترین گزینه برای محور قرار گرفتن در جریان اصولگرایی ناطق نوری است اما برخی اصولگرایان هم هستند که به رهبریت وی تن نخواهند داد.
شجاعی‌کیاسری:ناطق‌نوری مقبول‌ترین گزینه برای رهبری اصولگرایان است
سید رمضان شجاعی کیاسری عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت با اشاره به ضرورت وحدت اصولگرایان در انتخابات آینده مجلس، گفت: آیت الله مهدوی کنی و آقای عسگراولادی در دوره‌های گذشته انتخابات چه ریاست جمهوری و چه مجلس با ریش سفیدی و میانجی گری سعی می کردند اختلافاتی که بین اصولگرایان وجود داشت را کمرنگ کنند، بدون شک نبودن این شخصیت‌ها کا را برای اصولگرایان سخت کرده است.

وی با ابراز امیدواری نسبت به اجماع بین گروه‌ها و تشکل‌های اصولگرایی، اظهار داشت: ما هنوز هم امید داریم که اصولگرایان به همگرایی و اجماع برسند و تعریف مشترکی از اصولگرایی را محور قرار دهند تا از نگرانی‌هایی که امروز در این جریان وجود دارد رهایی یابیم و نگاه‌ها و دیدگاه‌ها بهم نزدیک شود.

نماینده ساری در مجلس شورای اسلامی نسبت به خطر تندروی در جریان اصولگرایی هشدار داد و گفت: مشکل عمده در هر جریان سیاسی چه اصولگرا، چه اصلاح‌طلب وجود افراد تندرو و افراطی است. در حالیکه تشکل‌های صولگرایی با در پیش گرفتن مشی اعتدالی قطعا می تواند به توافقات جدی و محکمی بین خود برسند و خطری از جانب رقبا آنها را تهدید نکند.

شجاعی کیاسری تصریح کرد: این مهم هم منوط به آن است که افرادی که خود را اصولگرا می دانند نگاه های افراطی و تنگ نظرانه را کنار بگذارند و با پذیرش نسبی همدیگر زمینه را برای وفاق و همدلی فراهم سازند.

وی درخصوص دعوت صریح باهنر از ناطق نوری برای فعال شدن در جریان اصولگرایی، گفت: آقای ناطق نوری در بین کسانی که امروز نام شان برای رهبری جریان اصولگرا مطرح است از همه مقبولیت بیشتری دارند اما برخی از اصولگرایان هم هستند که از محوریت وی تمکین نمی کنند.
این عضو فراکسیون رهروان ولایت در مورد این دسته از اصولگرایان اظهار داشت: معتقدم جریان پایداری و احمدی‌نژادی‌ها و برخی دیگر از اصولگرایان حاضر نخواهند شد از ناطق نوری به عنوان محور جریان اصولگرایی تبعیت کنند و با محوریت او مخالف هستند.
منبع:نامه نیوز
کد مطلب: 42883
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *