۰
شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۵۷
معاون مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری :

طرح‌های حجاب و عفاف خروجی ندارد

معاون مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با اشاره به موفق نبودن طرح‌های حجاب و عفاف گفت: طرح‌های حجاب و عفاف به دلیل انتخاب نامناسب گروه هدف خروجی ندارد
طرح‌های حجاب و عفاف خروجی ندارد

زهرا سجادی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: همایش‌ها و جلساتی که ما در حوزه حجاب و عفاف برگزار می‌کنیم برای افراد با حجاب و چادری است و گروه هدف اصلی که افراد با پوشش نامناسب است را شامل نمی‌شود.

وی افزود: هزینه‌هایی که برای طرح‌های حجاب و عفاف در نظر گرفته می‌شود در جایی که لازم است مصرف نشده و از این رو طرح‌های حجاب و عفاف به اجرا درآمده خروجی ندارد.

سجادی با اشاره به اینکه تمام برنامه‌‌های ما باید برای قشر جوانی که بی‌حجابی در آنها دیده می‌شود طراحی شود خاطرنشان کرد: عدم آگاهی مردم به ویژه جوانان، بیشترین مشکل ما در حوزه حجاب و عفاف است. به جز افراد با حجاب و متدین و گروهی که علنی با اسلام عناد داشته و با سوء نیت بدحجابی و بی حجابی را گسترش می‌دهند،‌ بقیه افراد معمولا ناآگاهانه با پوشش نامناسب در اجتماع ظاهر می‌شوند که باید جلسات و نشست‌های علمی ما با هدف پاسخگویی به سوال و نیاز این قشر طراحی و اجرا شود.

معاون امور خانواده مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با بیان عملکرد دستگاه‌های مرتبط با حجاب و عفاف افزود: ما در این زمینه خلأ قانونی نداریم و نیازمند بسیج همگانی و هماهنگی دستگاه‌های مرتبط برای ریشه کن کردن این معضل اجتماعی هستیم که نقش صدا و سیما در این حوزه پررنگ‌تر است.

سجادی ادامه داد: ما در مرکز امور زنان جلسات ویژه‌ای را برای برنامه‌ریزی در حوزه حجاب و عفاف با وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها در دستور کار خود قرار داده‌ایم که امیدواریم با رویکرد جدید اتخاذ شده تحولات مثبتی در این حوزه به وجود بیاید.

کد مطلب: 432
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *