۰
يکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۳
محروميت يک جلسه‌اي قلعه‌نويي، عبدي و پرسپوليس

اعلام آراي انضباطي شهرآورد هفتادونهم

کميته انضباطي فدراسيون فوتبال آراي خود را درباره تخلفات تماشاگران و بازيکنان دو تيم پرسپوليس و استقلال در هفتادونهمين دربي شهر تهران صادر کرد.
اعلام آراي انضباطي شهرآورد هفتادونهم
به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس تهران در چارچوب هفته پانزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال روز دوم آذرماه برگزار شد که از سوی تماشاگران تیم پرسپولیس تهران تخلفاتی مبنی بر فحاشی به مربی تیم مقابل و همچنین پرتاب مواد منفجره رخ داد. این باشگاه طبق مقررات ۸۷ و ۷۹ آیین‌نامه انضباطی و با توجه به تکرار تخلفات در هفته‌های یکم، دوم، چهارم، هفتم، سیزدهم و پانزدهم و همچنین به دلیل تکرار تخلفات تماشاگران منتسب به تیم پرسپولیس تهران، این تیم به پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی و برگزاری اولین دیدار خانگی بدون حضور تماشاگر محروم شد. این رأی قابل تجدیدنظر خواهد بود.

حسین عبدی، مربی تیم پرسپولیس تهران به دلیل حضور روی نیکمت تیم به مدت دو دقیقه و علیرغم محرومیت و قرار گرفتن در محل غیرمجاز و عدم توجه به تذکرات مسئولان برگزاری مسابقه جهت ترک زمین و همچنین ورود غیرقانونی به زمین مسابقه به هنگام دریافت گل حریف، به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محکوم شد و باید ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رأی قطعی است.

تیم استقلال تهران به دلیل فحاشی تماشاگرانش به داور بازی طبق مقررات مواد ۷۸ و ۷۹ آیین‌نامه انضباطی به تذکر کتبی و ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رأی قطعی است.

براساس این گزارش، امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران نیز به دلیل خروج مکرر از محوطه فنی و اعتراض مستمر به قضاوت داور که موجب تحریک تماشاگران تیمش شد به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم استقلال و پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رأی قطعی است.

همچنین امید عالیشاه بازیکن تیم پرسپولیس تهران به دلیل شروع درگیری فیزیکی و حرکات غیرورزشی، از سوی کمیته انضباطی به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محکوم و باید ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رأی قطعی است.

بر همین اساس میلاد فخرالدینی، بازیکن تیم استقلال تهران به دلیل درگیری فیزیکی با بازیکن تیم پرسپولیس، به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محکوم شد و باید مبلغ ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رأی قطعی است.

محسن بنگر بازیکن تیم پرسپولیس نیز به دلیل انجام رفتار غیر ورزشی و برخورد توأم با عصبانیت با بازیکنان حریف با هدف ایجاد درگیری و از جمله برخورد با آرش برهانی و تحریک تماشاگران، به تذکر کتبی و ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رأی قطعی است.

حنیف عمران‌زاده، بازیکن تیم استقلال نیز به دلیل رفتار غیرورزشی و اهانت به عوامل پزشکی تیم حریف به تذکر کتبی و پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رأی قطعی است.

شایان ذکر است، تیم فوتبال پرسپولیس تهران به دلیل داشتن ۶ بازیکن اخطاری و اخراجی به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رأی قطعی است.
کد مطلب: 43244
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *