۰
يکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۳۶

تلاش برای برای برگزاری کنسرت کویتی‌پور در وقتی دیگر

با اعلام روابط عمومی برج میلاد مبنی بر لغو کنسرت غلام کویتی‌پور در مرکز همایش‌های این برج، برخی منابع خبری از برگزاری این کنسرت در تاریخ دیگر خبر می‌دهند. پس از اینکه امروز یکشنبه دهم آذر ماه اعلام شد که کنسرت غلامعلی کویتی پور در مرکز همایش های برج میلاد لغو شده است، برخی گمانه زنی ها از برگزاری این کنسرت در تاریخ دیگر خبر می دهد. بر اساس این گزارش پیش از این اعلام شده که کنسرت غلامعلی کویتی پور با اجرای منتخبی از قطعات آلبوم های گذشته وی طی روزهای سیزدهم و چهاردم آذر ماه امسال در برج میلاد برگزار می شود که با توجه به لغو این کنسرت این گمانه زنی ها وجود دارد که برنامه یاد شده روزهای 25 و 26 آذر ماه در مکانی دیگر میزبان علاقه مندان موسیقی خواهد بود. غلامعلی کویتی پور 16 آبان ماه امسال بود که در برنامه تلویزیونی گلخانه از برگزاری اولین کنسرت رسمی خود طی روزهای 13 و 14 آذر ماه با عنوان «نوای عاشقی» با همکاری موسسه فرهنگی هنری حافظ در مرکز همایش های برج میلاد خبر داده بود. این کنسرت که به نوعی اولین کنسرت موسیقی کویتی پور در مقام خواننده است در قالب ارکستر و در شکلی حماسی اجرا می شود. این در حالی است که وی تا کنون اجراهای متعددی را در برنامه های مختلف داشته که اجرا در پنجمین جشنواره موسیقی مقاومت در بخش دفاع مقدس از جمله اجراهای زنده این مداح و خواننده است. این خواننده که از وی تاکنون آلبوم های «غریبانه 1 و 2» و «خاموش» با مضامین عاشورایی و حماسی روانه بازار موسیقی شده به زودی تازه ترین آلبوم خود را نیز ارائه خواهد که طبق گفته خودش، این بار از حال و هوایی حماسی اجتماعی برخوردار است. کویتی پور 57 ساله که عمده فعالیت‌های موسیقایی‌اش طی سال‌های گذشته به ویژه دوران دفاع مقدس در حوزه خوانش قطعات حماسی و مذهبی بوده است علاوه بر خواندن تعداد زیادی نوحه و اشعار مذهبی و حماسی از جمله خوانندگانی است که در تولید و انتشار آثاری به قصد عزاداری محرم فعالیت کرده است که البته آلبوم «غریبانه 2» او که بدون اجازه وی در بازار موسیقی منتشر شده بود مدتی بعد از فروشگاه‌های عرضه آثار موسیقایی جمع آوری شد.
تلاش برای برای برگزاری کنسرت کویتی‌پور در وقتی دیگر
پس از اینکه امروز یکشنبه دهم آذر ماه اعلام شد که کنسرت غلامعلی کویتی پور در مرکز همایش های برج میلاد لغو شده است، برخی گمانه زنی ها از برگزاری این کنسرت در تاریخ دیگر خبر می دهد.

بر اساس این گزارش پیش از این اعلام شده که کنسرت غلامعلی کویتی پور با اجرای منتخبی از قطعات آلبوم های گذشته وی طی روزهای سیزدهم و چهاردم آذر ماه امسال در برج میلاد برگزار می شود که با توجه به لغو این کنسرت این گمانه زنی ها وجود دارد که برنامه یاد شده روزهای ۲۵ و ۲۶ آذر ماه در مکانی دیگر میزبان علاقه مندان موسیقی خواهد بود.

غلامعلی کویتی پور ۱۶ آبان ماه امسال بود که در برنامه تلویزیونی گلخانه از برگزاری اولین کنسرت رسمی خود طی روزهای ۱۳ و ۱۴ آذر ماه با عنوان «نوای عاشقی» با همکاری موسسه فرهنگی هنری حافظ در مرکز همایش های برج میلاد خبر داده بود.

این کنسرت که به نوعی اولین کنسرت موسیقی کویتی پور در مقام خواننده است در قالب ارکستر و در شکلی حماسی اجرا می شود. این در حالی است که وی تا کنون اجراهای متعددی را در برنامه های مختلف داشته که اجرا در پنجمین جشنواره موسیقی مقاومت در بخش دفاع مقدس از جمله اجراهای زنده این مداح و خواننده است.

این خواننده که از وی تاکنون آلبوم های «غریبانه ۱ و ۲» و «خاموش» با مضامین عاشورایی و حماسی روانه بازار موسیقی شده به زودی تازه ترین آلبوم خود را نیز ارائه خواهد که طبق گفته خودش، این بار از حال و هوایی حماسی اجتماعی برخوردار است.

کویتی پور ۵۷ ساله که عمده فعالیت‌های موسیقایی‌اش طی سال‌های گذشته به ویژه دوران دفاع مقدس در حوزه خوانش قطعات حماسی و مذهبی بوده است علاوه بر خواندن تعداد زیادی نوحه و اشعار مذهبی و حماسی از جمله خوانندگانی است که در تولید و انتشار آثاری به قصد عزاداری محرم فعالیت کرده است که البته آلبوم «غریبانه ۲» او که بدون اجازه وی در بازار موسیقی منتشر شده بود مدتی بعد از فروشگاه‌های عرضه آثار موسیقایی جمع آوری شد.
کد مطلب: 43252
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *