۰
يکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۴۳

مشایی: به خاطر احمدی نژاد، برای همیشه از سیاست کنار کشیده ام

اسفندیار رحیم مشایی در دیدار با تعدادی از حامیان آقای احمدی نژاد اظهار داشت: در یکسال اخیر برای ایجاد انسجام میان احمدی‌نژادی‌ها برای همیشه از سیاست کنار کشیدم.
مشایی: به خاطر احمدی نژاد، برای همیشه از سیاست کنار کشیده ام
متين‌نيوز از سایت‌های حامی احمدی‌نژاد به نقل از وي نوشته‌ است: متاسفانه تفرق و سرخوردگی های ایجاد شده در اردوگاه حامیان آقای احمدی‌نژاد به نفع جریان هاشمی تمام شد و ما باید مانع ادامه این وضع شویم. مشایی گفت: اگر جبهه پایداری و حزب اللهی ها به دلیل نزدیکی من با آقای احمدی نژاد از ایشان حمایت نمی‌کنند من از همین امروز اعلام کناره گیری از ایشان می‌کنم.

وی افزود: نباید سرنوشت جریان عدالتخواه به زلف یک نفر گزه زده شود من خود را برای همیشه کنار کشیدم تا احمدی نژادی ها بازهم مجتمع شوند. امروز که به حوادث ۵ سال اخیر نگاه می‌کنم با خود می گویم همان موقع که رهبر معظم انقلاب در پندی حکیمانه معاون اولی اینجانب را موجب سرخوردگی دوستداران آقای احمدی‌نژاد خواندند دیگر به مصلحت نبود که اینجانب در صحنه و در کنار آقای احمدی‌نژاد بمانم و حتی کاندیدای ریاست‌جمهوری شوم.

وی افزود: احمدی‌نژاد سرمایه بی بدیلی است که باید برای خط عدالت و ولایت محفوظ بماند و صدها مشایی هم اگر فدای این راه شوند زیاد نیست. اين سايت مدعي شده است: خبر مذکور را یکی از حاضرین در جلسه دیدار مشایی با برخی از حامیان آقای احمدی نژاد برای ما مخابره کرده است.

تکذیب شد!
یک هوادار جریان «احمدی نژاد - مشایی»، اظهارات منتسب به او درباره ی جدایی از احمدی نژاد را تکذیب کرد. به گزارش انصاف نیوز، وی پس از انتشار اظهاراتی منتسب به اسفندیار رحیم مشایی در یکی از سایت های طرفداران بریده از مشایی، گفت: «خبر جدایی این دو کذب است، دکتر احمدی نژاد درباره ی مهندس مشایی مانند قبل اعتقاد دارد که احمدی نژاد یعنی مشایی و مشایی یعنی احمدی نژاد.



این دو همیشه با هم بوده اند و خواهند ماند و حتی اگر مشایی ردصلاحیت نشده بود حالا هم دولت در دست همین جریان بود و روی همین حساب هم آقای احمدی نژاد دست او را در ستاد انتخابات بالا برد. اما جریانی بر این باور است که با جدا کردن آنها می تواند در دل بخشی از جریان سنتی اصولگراها جا باز کند در حالی که ما معتقدیم نیاز به این ظاهرسازی ها نیست و اتفاقا همین جریان احمدی نژاد و مشایی بود که اصولگراها را نجات داده است و نیازی به این باج دادن ها نداریم. ارتباط احمدی نژاد و مشایی مانند قبل است و با این خبرسازی ها هم از همدیگر جدا نخواهند شد».


اخبار سیاسی - بهار نیوز
کد مطلب: 43576
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *