۰
دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۱۲
وزارت ورزش، ورزش را نابود مي کند

حمله تند عضو کميته فني به وزارت ورزش

رئيس کميته آموزش فدراسيون فوتبال شديدا از انتخاب نشدن زلاتکو کرانچار به عنوان سرمربي تيم ملي اميد عصباني است.
حمله تند عضو کميته فني به وزارت ورزش
دکتر محمد احسانی که روزی منتقد درجه یک سرمربیگری کرانچار در تیم امید بود، حالا در گفت‌وگویی ادعا می‌ کند که در فرصت باقیمانده تا شروع بازی های انتخابی المپیک وزارت ورزش مشکلات زیادی را برای تیم امید درست کرده است.

فدراسیون به مشکل خورده است
فدراسیون برای سرمربیگری کرانچار در تیم امید حساب ویژه ای باز کرده و حالا با توجه به اینکه وزارت ورزش او را تایید نکرده است، فدراسیون فوتبال به مشکل بزرگی خورده است. زمان کمی باقی مانده است و قطعا نمی‌ شود یک سرمربی خوب در این زمان پیدا کرد. در زمانی که می‌ خواستیم سرمربی ایرانی پیدا کنیم اگر وینگادا انتخاب نمی‌ شد، می‌ توانستیم با مربی های خوب ایرانی قرارداد ببندیم اما حالا اکثر آنها تیم دارند.

کرانچار چطور ۵ سال در ایران مربیگری کرده؟
اگر کرانچار مشکل فرهنگی دارد، چطور ۵ سال در فوتبال ایران مربیگری کرده؟ من فکر می‌ کنم این صحبت ها برای تسویه حساب با فدراسیون فوتبال است. او چکاری کرده که در ۴ سال کسی آن را نفهمیده است؟

کرانچار تایید نشود، کوواچ، ولاسکو و کی‌روش هم نباید تایید می‌ شدند
این طبیعی است که کرانچار نه ایرانی است و نه مسلمان. او از کرواسی آمده و مسیحی است ولی این چه ربطی دارد که نتواند در تیم امید فعالیت کند. او هم یکی مثل کوواچ، ولاسکو و کی‌روش است. اگر او تایید نمی شود آنها نباید تایید می‌ شدند.

وزارت ورزش، ورزش را نابود کرده
از وقتی که وزیر ورزش جدید سر کار آمده، ورزش ایران نابود شده است. این را کاملا می‌ توان از اتفاق هایی که در ورزش می‌ افتد، فهمید. وزارت ورزش باید باعث پیشرفت ورزش شود نه اینکه مدام در کار فدراسیون ها اختلال ایجاد شود. از روزی که وزیر ورزش سر کار آمد فدراسیون فوتبال با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرده است.

همه فدراسیون ها به مشکل خورده اند
شما نگاه کنید که چه اوضاع نابسامانی در همه فدراسیون ها است. من فکر می‌ کنم مقصر همه این اوضاع تصمیم های غلط وزارت ورزش است. همانطور که قبلا هم گفتم آنها در کار همه فدراسیون ها اختلال ایجاد می‌ کنند که این به صلاح ورزش نیست.

ببینید چه بلایی سر استقلال و پرسپولیس آورده اند
من فکر می‌ کنم مقصر اصلی مشکلاتی که برای استقلال و پرسپولیس به وجود آمده، نه مربیان هستند و نه بازیکنانشان. وزارت ورزش از وقتی وزیر جدیدش را شناخت، اعلام کرد که پولی به این دو باشگاه نمی‌ دهد و شما می‌ بینید که چه مشکلات بزرگی برای دو تیم درست شده است. شخصا فکر می‌ کنم که عملکرد وزارت ورزش تا حالا اصلا عملکرد خوبی نبوده است.
کد مطلب: 43631
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *