۰
يکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۸

سرنوشت رحمتی با آبی ها به کجا می انجامد

سرمربی تیم فوتبال استقلال به هیچ وجه حاضر نیست دروازه بان شماره یک سابقش را دوباره در جمع شاگردانش بپذیرد.
سرنوشت رحمتی با آبی ها به کجا می انجامد
بحث سید مهدی رحمتی و استقلال دوباره گرم شده و برخی منابع از احتمال بازگشت این دروازه‌بان به تیم سابقش خبر می‌دهند و اینکه دوستان مشترک امیر قلعه نویی و رحمتی درصدد حل سوء‌تفاهمات میان آنها هستند.

گفته می شود رحمتی در تماس با یكی از اعضای هیات مدیره استقلال كه رابطه نزدیكی با او دارد، از ابراز تمایل برای بازگشت به تیم سابقش سخن گفته و گفته كه اگر قلعه نویی موافقت كند حاضر است برگردد.

از سوی دیگر اما قلعه نویی با شنیدن پیام رحمتی نه تنها واكنش مثبتی نشان نداده بلكه مخالفت شدید خود را با بازگشت سید اعلام كرده و تاكید كرده كه فروزان شماره یك من خواهد بود.

این در حالی است که پروژه جدایی رحمتی از استقلال اسفند ماه پارسال در انزلی کلید خورد. در پایان بازی ملوان و استقلال که به پیروزی ۴ بر ۲ انزلی‌چی‌ها منجر شد، سرمربی تیم در رختکن به تندی از آبی‌پوشان انتقاد کرد و رحمتی مقابل او ایستاد و گفت حق نداری با چنین ادبیاتی انتقاد کنی.

سیاوش اکبرپور، امیرحسین صادقی و نیکبخت واحدی به پشتیبانی از رحمتی به سرمربی تیم تأ کید کردند باید از کلمات دیگری استفاده کند. همان شب تصمیم گرفته شد برای لیگ چهاردهم این نفرات کنار گذاشته شوند.

صادقی بعدها با صحبت‌هایش نظر مساعد مربیان را برای ماندن جلب کرد اما در پایان فصل اکبرپور و نیکبخت کنار گذاشته شدند و به جای تمدید قرارداد رحمتی، با دروازه‌بان‌های دیگر مذاکره شد تا خود او محترمانه استقلال را ترک کند.

به یاد دارید كه سوشا مکانی به صورت رسمی اعلام کرد مدیران باشگاه استقلال به او گفته‌اند رحمتی برای فصل جدید در این تیم نخواهد بود.

به هر حال بعید به نظر می‌رسد با حضور قلعه نویی در راس استقلال دوباره شاهد حضور رحمتی در جمع آبی پوشان باشیم و شاید با جدایی ژنرال این دروازه‌بان بدون مشکلی به تیم سابقش بازگردد.

اخبار ورزشی - جام نیوز
کد مطلب: 43752
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *