۰
يکشنبه ۷ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۵۹
هفته 19 ليگ برتر

تساوي، حاصل جدال تاتنهام و منچستريونايتد

آخرين هفته از نيم فصل اول ليگ برتر جزيره با ديدار تاتنهام و منچستر يونايتد آغاز شد که دو تيم در نهايت به تساوي بدون گل رضايت دادند.
تساوي، حاصل جدال تاتنهام و منچستريونايتد
تاتنهام و منچستریونایتد در شرایطی به مصاف هم رفتند که از شرایط خوبی در هفته های اخیر برخوردار بودند. تاتنهام هر سه بازی قبلی خود را برده بود و یونایتد نیز از چهار بازی آخر خود سه پیروزی و یک تساوی بدست آورده بود.



نیمه اول با حاکمیت یونایتد همراه بود و این تیم تسلط نسبتا خوبی روی میزبان خود داشت. در این نیمه یونایتدی ها حتی به یک گل توسط فیل جونز دست یافتند اما کمک داور به درستی این گل را به دلیل آفساید، مردود اعلام کرد. در ده دقیقه پایانی، شیاطین سرخ دو بار توسط ماتا و فان پرسی می توانستند به گل دست یابند که هوگو لوریس با واکنش های به موقع خود مانع از باز شدن دروازه تاتنهام شد. در نهایت نیمه اول با تساوی بدون گل به اتمام رسید.





اما نیمه دوم جریانی کاملا متفاوت با نیمه اول داشت. تاتنهامی ها در این نیمه کاملا روی حریف سرشناس خود تسلط داشتند و بارها توسط حرکات هری کین، تاوزند و اریکسن، روی دروازه دخیا خطرساز شدند اما هر بار با بی دقتی این فرصت ها را از دست دادند. پوچتینو در این نیمه، بازیکنانی چون لاملا و دمبله را به زمین آورد تا بار تهاجمی تیمش را افزایش دهد. فان خال نیز شاو و اسمالینگ را در خط دفاع جایگزین اوانز و مک نیر کرد.

بهترین فرصت تاتنهام را میسون روی پاس کین در دقیقه ۸۲ از دست داد که در مصافی تک به تک با دخیا، توپ را به آسمان کوبید. در نهایت این بازی با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت. یونایتد با ۳۶ امتیاز در رده سوم باقی ماند و تاتنهام نیز ۳۱ امتیازی شد.
کد مطلب: 43903
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *