۰
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۴۰
پيغام‌هاي دايي به ما انرژي مي‌دهد

آزمون: گل به عراق، هديه خدا براي تولدم بود

سردار آزمون، آزمون ها را يکي پس از ديگري با موفقيت پشت سر مي گذارد. گل به کره جنوبي و البته گشودن دروازه عراق در يک بازي حساس.
آزمون: گل به عراق، هديه خدا براي تولدم بود
وجه تشابه این دو گل اما برد تیم ملی بود و حساب ویژه کی روش روی مهاجمی که اثبات کرده حرف های بسیاری برای گفتن دارد. سردار آماده است، آماده حضور در تورنمنتی بزرگ. جام ملتها. او را پخته تر خواهد کرد و باتجربه تر. سردار، این جوان خط آتش تیم ملی ایران که این روزها سکوت اختیار کرده و تمرکزش را روی حضوری موفق در ترکیب تیم ملی گذاشته، به سوال های " ورزش سه " پاسخ می دهد.

_ چه گلی به عراق زدی.

مگر چه گلی بود؟

_ یک گل تمرین شده و به اعتقاد خیلی ها اروپایی.

گل، گل است دیگر. آسیایی و اروپایی ندارد. همه بچه ها زحمت می کشند که تیم ملی در استرالیا به موفقیت برسد. آن گل را هم به نام من ننویسید. به نام همه بازیکنان تیم ملی بنویسید.

_ از تعارف بگذریم. از نظر ما که خیلی قشنگ بود..

خب گل خوبی بود. به خودم هم چسبید. خیلی خوشحال شدم که قبل از آغاز بازی های جام ملتها گل زدم. باید همین روند را ادامه بدهم. برای همین تمرکز کرده ام. سعی می کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر تمرین کنم. امیدوارم که به هدفم برسم.

_ شادی گل تو هم جالب بود. وقتی فریاد می زدی چه می گفتی؟

واقعا یادم نیست. آنقدر خوشححال بودم که نفهمیدم چه می گویم. از آن لحظات فقط خوشحالی یادم مانده و اینکه سمت کی روش و نیمکت تیم ملی رفتم تا شادی ام را با آنها تقسیم کنم.

_ به ثمر رساندن این گل، تنها دو، سه روز بعد از تولد ۲۰ سالگی ات در نوع خود جالب بود.

می خواستم در این مورد هم حرف بزنم که خودتان پرسیدید. گل به عراق، هدیه خدا برای تولدم بود. به همین خاطر هم خیلی برایم اهمیت داشت و شک نکنید هرگز از ذهنم پاک نخواهد شد.

_ یک نکته هم در گل تو وجود داشت. اینکه با توجه به قد و قامت بلندت ، نشان دادی که سرعت بالایی هم داری.

من مادرزادی سرعتم بد نیست. ضمنا بچه که بودم پدرم مرا تمرین می داد تا سرعتم بیشتر شود. مرا به کوه می برد و آنجا می دویدم تا از این نظر هم در بهترین شرایط قرار بگیرم.

_ اوضاع تیم ملی بر وفق مراد است؟

اوضاع که خدا را شکر مناسب است. اردوی فوق العاده ای را برگزار کرده ایم و همه بچه ها تلاش شان را می کنند تا به فینال برسیم.

_ فینال؟ سخت نیست؟

سخت که هست اما باید تلاش کنیم. ما سختی می کشیم، انرژی می گذاریم که در بازی ها کم و کاستی نداشته باشیم.

_ اما بازی های تدارکاتی اندکی برگزار کردید. همین کارتان را سخت می کند. اینطور نیست؟

قبول دارم که بازی های تدارکاتی مان کم بود اما این باعث نمی شود که از پیش بازنده باشیم و مقابل حریفان، راحت شکست بخوریم. ما به زمین می رویم، هر چه داریم می گذاریم و برای کشورمان می جنگیم. همین انگیزه و تعصب ما می تواند نبود بازی های تدارکاتی را پوشش بدهد و در نهایت ما را به موفقیت و همان فینالی که گفتم برساند.

_ البته از تهران هم انرژی مثبت به شما می رسد. نمونه اش علی دایی که برای تیم ملی و بازیکنانش آرزوی موفقیت کرد.

دست علی آقا درد نکند. از او ممنونم که با پیغام هایش به ما انرژی می دهد. او همیشه لطف داشته و امیدوارم که بتوانیم پاسخ پیغام های علی آقا را با موفقیت در جام ملتهای آسیا بدهیم.

_ دایی گفته تیم ملی به فینال برود راهی استرالیا می شود تا شما را تنها نگذارد.

باعث افتخار ما است که دایی به استرالیا بیاید. قدم علی آقا روی چشم ما. حالا امیدوارتر شده ام که به فینال برسیم و دایی را هم در استرالیا ببینیم.

_ حرفی مانده که بخواهی بگویی؟

از پیشکسوتان و رسانه ها خواهش می کنم که این روزها از تیم ملی حمایت کنند و ما را تنها نگذارند. مردم هم ما را از دعای خیرشان بی نصیب نگذارند. به موقع جواب محبت هایشان را می دهیم.

کد مطلب: 44055
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *