۰
يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۴

هجوم دختران ایرانی به تلویزیون ترکیه برای شوهریابی!

بعد از ماجرای دختران ایرانی در دبی که در ابعاد جهانی نشر یافت و در طول دهه 80 به یکی از چالش های جدی کشور تبدیل شد،حال دختران ایرانی جلوی دوربین های تلویزیون ترکیه حضور یافته و در برنامه های ازدواج این کشور بصورت گسترده شرکت می کنند.
هجوم دختران ایرانی به تلویزیون ترکیه برای شوهریابی!
هرچند این بار دختران ایرانی جلوی دوربین کشور همسایه حضور یافته و برعکس دیسکوهای دبی حرکتی خلاف اخلاق انجام نداده و قصد خود را ازدواج اعلام می کنند اما متاسفانه همین مسئله نیز حاشیه های بسیاری را به دنبال داشته و در حال حاضر در ترکیه به سوژه اغلب رسانه های این کشور تبدیل شده است.به گونه ای که در همین یک ماه اخیر چندین بار رسانه های ترکیه از شرکت بالای دختران ایرانی در برنامه های ازدواج تلویزیون این کشور نوشته و برخی حتی به تحقیر ماجرا پرداختند.


 رسانه های ترکیه نوشتند "دخترانی که در ایران شوهر پیدا نکردند به ترکیه می آیند".

مانور تلویزیون ترکیه روی "ایرانی بودن " دختران شرکت کننده
در ترکیه چندین شبکه تلویزیونی از جمله آ تی وی و فوکس تی وی روزانه "برنامه ازدواج " پخش کرده و در این برنامه شرکت کنندگان اقدام به انتخاب همسر موردپسند خود می کنند که البته همین مسئله انتخاب با حاشیه های بسیاری همراه است.از طرز لباس پوشیدن افراد تا حرکات سبک و زننده.


در شبکه آ تی وی ترکیه برنامه ازدواجی تحت عنوان " با من ازدواج کن " پخش می شود که تعداد قابل توجهی از دختران ایرانی نیز در آن شرکت کرده اند.در این رابطه رسانه های ترکیه نوشتند " برنامه با من ازدواج کن را زنان ایرانی پر کرده اند!


فروغ،الهام و عسل از جمله دختران جوان ایرانی بودند که در این برنامه پرمخاطب تلویزیون ترکیه شرکت کردند و تلویزیون ترکیه روی "ایرانی بودن " این دختران مانور داده و ایرانی بودن آنها را همواره در طول برنامه برجسته کرد.


هر سه نفر آنها عدم تعهد مردان ایرانی به زن و خانواده را از مشکلات ازدواج خود در ایران دانسته و گفتند به خاطر تعهد مردان ترکیه به خانواده در این برنامه شرکت کرده اند.


صبا و شهرزاد دیگر دختران ایرانی هستند که در برنامه ازدواج فوکس تی وی حضور دارند و این شبکه نیز همانند آ تی وی روی ایرانی بودن آنها مانور داده و برجسته می کند.

اخبار اجتماعی - روز نو
کد مطلب: 44125
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *