۰
شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۵
امشب برگزار می‌شود

اجتماع مردمی«من عاشق محمدم»در امامزادگان و مساجد

معاون سازمان اوقاف گفت: در پی اهانت به ساحت مقدس پیامبر(ص) این سازمان در راستای ترویج و نشر معارف ناب اسلامی و معرفی چهره منور نبی مکرم اسلام(ص) و محکوم کردن این هتک حرمت، اجتماع عظیم مردمی "من عاشق محمدم"در امامزادگان و بقاع متبرکه و همچنین مساجد کشور برگزار می‌شود.
اجتماع مردمی«من عاشق محمدم»در امامزادگان و مساجد
حجت‌الاسلام والمسلمین احمد شرفخانی با بیان این مطلب افزود: بار دیگر قلم به دستان مزدور و جیره‌خوار و دشمنان عنود اسلام با اهانت به پیامبر اعظم(ص)، حضرت محمد مصطفی(ص) قلوب میلیون‌ها مسلمان آزاده را در اقصی نقاط عالم جریحه‌دار کرد. عجبا که بهانه این هتاکی به ساحت پیامبر اعظم و رسول مهربانی (ص) اقدامات تروریستی همان تکفیری‌های خشک مغزی است که در دامن پر مهر غرب و در سایه حمایت‌های همه جانبه دول استعماری پرورش یافته‌اند، اما امروز تهدید و ارعاب این تروریست‌های بی اصل و نسب، دامن ولی نعمتان غربی‌شان را نیز گرفته است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف در ادامه با محکومیت شدید اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مکرم رسول گرامی اسلام گفت: دولت‌های غربی با هتاکی به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) سعی دارند بار دیگر موج جدید اسلام هراسی در دنیا به راه بیندازند، غافل از اینکه توهین به پیامبر اعظم(ص) رسوایی بیشتر مستکبران را همچون گذشته در پی خواهد داشت و موجب همدلی و همبستگی بیشتر مسلمانان و ریشه‌کن شدن جریانات تکفیری خواهد شد.

شرفخانی با اشاره به برگزاری برنامه سراسری مردمی "من عاشق محمدم" افزود: این اجتماع عظیم مردمی شامگاه روز شنبه ۴بهمن ماه پس از نماز مغرب و عشاء با حضور گسترده آحاد مختلف مردم عزیز در امامزادگان، بقاع متبرک و مساجد برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: قرائت قرآن کریم، قرائت زیارت پیامبر اعظم(ص)، سخنرانی پیرامون شخصیت نبی گرامی اسلام و مدح و منقبت خاتم المرسلین و افشای نقشه شوم دشمنان و اسلام هراسی از جمله برنامه‌های این همایش مردمی است.

انتهای پیام
کد مطلب: 44348
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *