۰
دوشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۳۱

تهدید موفاز علیه رهبران حماس

رئیس حزب معارض کادیمای رژیم صهیونیستی و وزیر جنگ سابق این رژیم تهدید کرد که در صورت تداوم شلیک موشک‌ها از نوار غزه این رژیم از رهبران حماس انتقام خواهد گرفت.
رادیو ارتش رژیم صهیونیستی به نقل از «شائول موفاز» گزارش داد: حماس سعی در آزمودن ما را دارد و بنابراین من این پیام را به رهبران حماس می‌دهم که چنانچه مویی از سر فرزندان ما کم شود خون شما را خواهیم ریخت؛ سال تحصیلی آغاز شده است و ما موظف هستیم که از فرزندان خود در جنوب اسرائیل محافظت کنیم.

این اظهارات موفاز صبح امروز در جریان بازدید وی از بیمارستان بزلای در شهر عسقلان ایراد شد.

سال تحصیلی جدید در رژیم صهیونیستی از صبح امروز آغاز شد.

از سوی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که صبح امروز یک فروند موشک از شمال نوار غزه شلیک شد و پیش از انفجار به نزدیکی شهر سدیروت واقع در النقب غربی اصابت کرد.

سخنگوی ارتش گفت که موشک فلسطینی در منطقه باز در باغ‌های شهر سدیروت اصابت کرد و انفجار این موشک هیچ تلفات جانی و مادی دربرنداشت.

تاکید بر انجام عملیات شهادت‌طلبانه در عمق اسرائیل

«عطا‌الله ابوالسبح» وزیر امور اسرا و آزادشدگان دولت منتخب فلسطین در غزه خواستار باز گذاشتن دست مقاومت در کرانه باختری و انجام عملیات شهادت‌طلبانه در عمق اسرائیل برای آزادی همه اسرای فلسطینی از زندان‌های رژیم صهیونیستی شد.

وی طی اظهاراتی در جریان تجمع همبستگی‌آمیز مردم در مقابل مقر صلیب سرخ جهانی در غزه که امروز بنا به دعوت حماس برگزار شد، دوگانگی رفتار جامعه جهانی در تعامل با قضیه فلسطین و رژیم اشغالگر صهیونیست و ناتوانی جامعه جهانی در برابر جنایت‌های این رژیم را محکوم کرد.

وزیر اسرای دولت هنیه همچنین تمدید حبس انفرادی "ضرار ابوسیسی" اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی به رغم وجود توافقنامه اسرا برای پایان دادن به حبس انفرادی همه اسرا را محکوم و بر مجازات رژیم اشغالگر به دلیل نقض توافقنامه‌های بین‌المللی تاکید کرد.

برچسب ها: حماس ، موفاز ، رژیم صهیونیستی
کد مطلب: 4477
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *