۰
دوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۱۲

خادم: نژادفلاح مدیرعامل پرسپولیس نیست

معاون پارلماني وزير ورزش و جوانان ادعا مي‌ کند که هم قطبي و هم برانکو براي مربيگري در پرسپوليس اعلام آمادگي کرده اند و فقط مانده تصميم هيات مديره که آيا آنها را مي‌ خواهند يا نه.
خادم: نژادفلاح مدیرعامل پرسپولیس نیست
در روزهایی که حمید درخشان آخرین تلاش های خود را برای باقی ماندن در پرسپولیس می‌ کند، گفت‌وگوی اختصاصی "ورزش سه" با امیررضا خادم می‌ تواند نشانگر روزهای پایانی این مربی در جمع قرمزها باشد.

بیشتر کارشناسان خواهان تغییر کادر فنی هستند

در مورد درخشان من باید بگویم که کارشناسان و پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس نظرهای متفاوتی دارند، بیشتر آنها موافق تغییر کادر فنی هستند. اما بخش کمتری از پیشکسوتان هم هستند که مخالف رفتن درخشان هستند.

چطور شد که درخشان سرمربی پرسپولیس شد

در مورد سرمربیگری درخشان در پرسپولیس باید بگویم که این مربی در زمان هیات مدیره قبلی، یعنی زمانی که جعفر کاشانی و حسین علی کلانی به هیات مدیره نیامده بودند، به عنوان سرمربی پرسپولیس انتخاب شد. آن زمان این اعضای هیات مدیره بودند که در مورد حضور ایشان تصمیم گیری کردند و حالا هم خود اعضای هیات مدیره باید در مورد تغییر کادر فنی نظر بدهند. وزارت ورزش هرگز دخالتی در انتخاب سرمربی یک باشگاه نمی‌ کند.

برانکو و قطبی اوکی داده اند

مسوولیت من درباره استقلال و پرسپولیس باعث شده تا اطلاعاتی در مورد سرمربی جدید پرسپولیس کسب کنم. طبق اطلاعات من، با برانکو و قطبی مذاکره شده است و آنها برای حضور در این تیم اعلام آمادگی کردند. این حرف من قطعی است و حالا مانده تصمیم هیات مدیره که آیا دوست دارند یکی از این دو مربی سکان هدایت پرسپولیس را در اختیار بگیرند یا نه.

منابع مالی سرمربی جدید پرسپولیس تامین شده است

ما طبق قانون نمی‌ توانیم به استقلال و پرسپولیس کمک مالی کنیم اما با توجه به اینکه پرسپولیس بدهی های وحشتناکی دارد، ما از دو منبع که مربوط به بخش خصوصی می‌شوند شرایط حضور برانکو یا قطبی را در این تیم فراهم کرده ایم. الان باشگاه پرسپولیس از نظر مالی هیچ مشکلی برای آوردن قطبی یا برانکو ندارد و همانطور هم که قبلا هم گفته ام، فقط مانده تصمیم هیات مدیره که آیا دوست دارد در این مقطع کادر فنی را تغییر بدهند یا ترجیح می‌ دهند با همین کادر تا آخر فصل به کارشان ادامه بدهند.

نژادفلاح مدیرعامل پرسپولیس نیست

واقعیت این است که من برنامه تلویزیونی را ندیدم ولی طبق دستور جلسه ای که در هیات مدیره پرسپولیس به ما رسیده، نژادفلاح مدیرعامل پرسپولیس نیست. او قائم مقام باشگاه است و هنوز اعضای هیات مدیره تصمیمی در مورد مدیرعاملی پرسپولیس نگرفته اند.
کد مطلب: 44822
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *