۰
دوشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۲۶

توقف پروازهاي اهواز ـ تهران تا پايان برگزاري اجلاس سران عدم تعهد

تووحيد خادمي اظهار كرد: به مناسبت برگزاري اجلاس‌سران جنبش عدم تعهد، از ۳۱ مردادماه پروازهاي تهران از مبدأ اهواز لغو شده است.
نائب رييس مجمع صنفي آژانس‌هاي هواپيمايي خوزستان از توقف كليه پروازهاي اهواز ـ تهران تا پايان برگزاري اجلاس‌سران جنبش عدم تعهد در استان خبرداد.

به گزارش ایسنا، وحيد خادمي اظهار كرد: به مناسبت برگزاري اجلاس‌سران جنبش عدم تعهد، از ۳۱ مردادماه پروازهاي تهران از مبدأ اهواز لغو شده است.

وي افزود: پس از اتمام اين اجلاس پروازهاي مسير اهواز‌ـتهران از سر گرفته مي‌شود و به روال گذشته باز مي‌گردد.

خادمي تصريح‌كرد: ‌از ابتداي شهريورماه دور دوم سفرهاي تابستاني در استان آغاز شده و به همين مناسبت ظرفيت پروازهاي استان به‌ويژه در مسير اهوازـ مشهد افزايش يافته است.

نائب رييس مجمع صنفي آژانس‌هاي هواپيمايي خوزستان عنوان‌كرد: ‌علاوه بر مسافران خوزستاني كه به مقصد مشهد مقدس سفر مي‌كنند، شيعيان عراقي نيز از كشور عراق و از طريق اهواز به مشهد اعزام مي‌شوند.

وي ادامه‌داد: پيش از اين هر هفته ۱۰ پرواز مسير اهوازـ مشهد صورت مي‌گرفت كه هم‌اكنون به دليل افزايش تقاضا و حجم بالاي سفر به مشهد مخصوصا با ورود شيعيان عراقي به استان، تعداد پروازها در هر هفته به ۲۰ پرواز رسيده است.

خادمي بيان‌كرد: هم‌اكنون دلال‌ها وارد بازار پروازهاي اهوازـ مشهد شده‌اند و با فروش بليط به ۲ برابر قيمت و با همكاري شركت‌هاي هواپيمايي پروازهاي اهوازـ مشهد را به نفع مسافران عراقي تصاحب مي‌كنند.

نائب رييس مجمع صنفي آژانس‌هاي هواپيمايي خوزستان گفت:‌ نرخ بليط رفت و برگشت اهوازـ مشهد ۲۱۸ هزار تومان است كه دلال‌ها آن را با قيمت ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزار تومان به فروش مي‌رسانند.

وي افزود: ‌ظرفيت پروازهاي اهوازـ مشهد بسيار پايين است و در اين روزها به دليل بالابودن حجم تقاضا، اين ظرفيت در مدت كوتاهي تكميل مي‌شود.


 
کد مطلب: 4486
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *