۰
سه شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۱

پیروزی ذوب‌آهن با درخشش مدافعان

شاگردان يحيي گل‌محمدي با نمايشي درخور تحسين در شهر قدس، يک پيروزي ديگر را هم به بردهاي خود اضافه کردند تا در پايان سال مدعي جدي کسب سهميه آسيايي به نظر برسند.
پیروزی ذوب‌آهن با درخشش مدافعان
پیکان که آخرین برد خود را در هفته دوازدهم لیگ برتر کسب کرده بود به مصاف ذوب‌آهنی رفتکه روز به روز خود را بیشتر به صدر جدول نزدیک می‌کند. تلاش دو تیم در نهایت به سود اصفهانی‌ها به پایان رسید.

هفته بیست و سوم لیگ برتر، ورزشگاه شهر قدس
داور: قاسم واحدی، کمک‌ها: حمزه علی سلیمی و یعقوب سخندان
اخطار: مصطفی شجاعی(۵)، محمد نصرتی(۴۹)، سیاوش اکبرپور(۷۹)، اولبک (۹۰) از پیکان و مهدی رجب زاده (۹۰) از ذوب آهن

پیکان:
مهدی رحمتی، محمد نصرتی، حمیدرضا دیوسالار، سیاوش اکبرپور، سیاوش یزدانی، اولبک، مصطفی شجاعی، احمد مهدی زاده (۸۸ احمد جمشیدیان)، آندره پریرا (۷۳ امیرحسین فشنگچی)، سیامک نعمتی (۸۵ حسین کریمی) و سعید دقیقی
سرمربی: صمد مرفاوی

ذوب آهن:
رشید مظاهری، هادی محمدی، کارلوس سانتوس، قاسم دهنوی، قاسم حدادی فر، ولید اسماعیل، مرتضی تبریزی، مسعود حسن زاده (۷۰ رجب زاده)، علی حمام، مهرداد قنبری (۹۰ حجت حق وردی) و کاوه رضایی
سرمربی: یحیی گل محمدی

شرح گل‌ها:
۱ - ۰(ذوب آهن) مهرداد قنبری بازیکن ذوب آهن پا به توپ جلو رفت که در محوطه جریمه مدافعان پیکان خطای پنالتی کردند و مهدی رجب زاده پشت توپ ایستاد و پنالتی را گل کرد.
۲ ـ ۰(ذوب‌آهن): پاس در عمق مرتضی تبریزی به مهرداد قنبری با ضربه این بازیکن از فاصله نزدیک در دقیقه ۷۲ فاصله ذوب و میزبان را دو برابر کرد.
۲ ـ ۱(پیکان): سعید دقیقی مهاجم پیکان در دقیقه ۸۱ فاصله ذوب‌آهن و پیکان را به حداقل رساند.
۳ - ۱(ذوب آهن): مهدی رحمتی از دروازه بیرون آمده بود و سانتوز از این فرصت استفاده کرد و از وسط زمین شوت زد که وارد دروازه شد.

دقایق حساس:
دقیقه ۲: قاسم دهنوی کرنر زد که کاوه رضایی روی این کرنر صاحب توپ شد اما ضربه سر او را رحمتی به کرنر فرستاد.
دقیقه ۵: قاسم حدادی فر از راه دور ضربه ایستگاهی زد که رحمتی به سختی و با پرش شیرجه ای توپ را گرفت.
دقیقه ۷۲: رشید مظاهری روی سعید دقیقی خطا کرد که داور پنالتی گرفت.

حاشیه های بازی:
*حدود ۲۰۰۰ نفر برای تماشای بازی در ورزشگاه حضور دارند که با توجه به جایزه پیکان برای هواداران مردم برای تماشای بازی جذب شدند.
*هر دو مدیرعامل باشگاه های پیکان و ذوب آهن در جایگاه کنار هم نشستند و بازی را تماشا می کنند.
*ساموئل بازیکن محروم پیکان و پویا سیف پناهی بازیکن مصدوم ذوب آهن در جایگاه ویژه حضور دارند و بهتاش فریبا و امیر حاج رضایی از مشاوران پیکان هم از تماشاگران بازی هستند.
*هواداران حاضر در ورزشگاه شهر قدس سید مهدی رحمتی و محمد نصرتی را مورد تشویق خود قرار دادند.
* مارکار آقاجانیان به همراه اوسیانو مربیان تیم ملی فوتبال در ورزشگاه حاضر هستند و این بازی را از نزدیک تماشا می‌کنند.۳-۱(ذوب آهن)مهدی رحمتی از دروازه بیرون آمده بود و سانتوز از این فرصت استفاده کرد و از وسط زمین شوت زد که وارد دروازه شد.

اتفاق ویژه: صمد مرفاوی سرمربی پیکان به دلیل اعتراض شدید به داوری از بازی اخراج شد. پیکان با شکست امروز به تیم ۳ تیم قعرنشین جدول پیوست.
کد مطلب: 45018
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *