۱
پنجشنبه ۶ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۶

مرگ ناباورانه دو خبرنگار ایرانی در اروپا

درگذشت دو خبرنگار ايراني حاضر در اروپا که از بازي ال کلاسيکو به محل کمپ اردوي تيم ملي باز مي گشتند جامعه رسانه اي ايران را داغدار و شوکه کرده است .
مرگ ناباورانه دو خبرنگار ایرانی در اروپا
میلاد حجت الاسلامی و حسین جوادی دو خبرنگاری بودند که پوشش تمرین تیم ملی و حضور در ال کلاسیکو را به عنوان برنامه خود در تعطیلات نوروز برنامه کرده بودن ، نقشه ای که عاقبتی تلخ و باورنکردنی داشت .

این دو که روز دوم فروردین برای تماشای بازی به بارسلونا رفته بودند پس از اتمام مسابقه قصد بازگشت به اتریش را داشتند که با نبود بلیت و با یک روز تاخیر از بارسلونا به مقصد دوسلدورف می روند تا از آنجا به وین بازگردند ، اما این سفر هرگز به مقصد نرسید چراکه هواپیمای مسافربری ایرباس ۳۲۰ متعلق به خطوط هوایی جرمن وینگز که از بارسلون عازم دوسلدورف بود در جنوب شرق فرانسه سقوط کرد.این سقوط در منطقه دین لِبَن در استان جنوبی آلپ دو پرووانس، با یکصد و چهل چهار مسافر و شش خدمه رخ داد ، اتفاقی هولناک که کمتر در خطوط هوایی اروپا رخ می دهد.

نگرانی از غیبت این دو خبرنگار ایرانی از دیروز آغاز شده بود و پیگیری ها پیش از ظهر امروز خبر را رسما تایید کرد تا جامعه رسانه ای ایران سیاه بپوشند این در حالیست که بازیکنان تیم ملی هم شوکه این خبر تلخ هستند . در این شرایط و در حالی که خبر بد اول سال حتی روی بازی دوستانه ایران و شیلی سایه انداخته است ، ورزش سه این مصیبت را به بازماندگان این دو جوان فعال و خوش نام تسلیت می گوید.
کد مطلب: 45067
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *