۰
چهارشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۸
روحانی در تبریز:

کسی حق ندارد از جیب مردم در جامعه شعارهای تند بدهد

رییس جمهوری گفت: خوشحالم که در ایام مبارک شعبانیه و نخستین روز ماه شعبان خدا این توفیق را به من و هیات همراه داد تا از سرزمین دلاوران و قهرمانان ایران زمین؛ آذربایجان شرقی و تبریز بازدید کنیم.
کسی حق ندارد از جیب مردم در جامعه شعارهای تند بدهد
رییس جمهوری گفت: خوشحالم که در ایام مبارک شعبانیه و نخستین روز ماه شعبان خدا این توفیق را به من و هیات همراه داد تا از سرزمین دلاوران و قهرمانان ایران زمین؛ آذربایجان شرقی و تبریز بازدید کنیم.


 حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی صبح چهارشنبه که برای انجام هفدهمین سفر داخلی برای دو روز به استان آذربایجان شرقی آمده است در بدو ورود به فرودگاه شهید مدنی تبریز در جمع خبرنگاران افزود: ما به محضر مردم خوب و دلاور این سرزمین رسیده ایم تا نکات مورد نظر و مطالبات آن ها را بشنویم.

رییس جمهور تصریح کرد که هیچ کس نمی‌تواند با احساسات مردم بزرگ ایران آن هم مردم آذربایجان و تبریز بزرگ بازی کند.

روحانی تصریح کرد: اگر کسی در حادثه اخیر مقصر باشد تردید نکنید که دولت با همه توان برای تنبیه او ایستادگی خواهد کرد.

وی یادآور شد: تیم تراکتورسازی دیگر مربوط به آذربایجان نیست بلکه متعلق به ایران است، تیمی که آرزوی قهرمانی‌اش را در مسابقات آسیایی خواهیم داشت.

روحانی همچنین آذربایجان شرقی را استان مقام معظم رهبری و علما دانست و تاکید کرد: اینجا سرزمین عرفان، ادب، سیاست و شجاعت است.

رییس‌جمهور با بیان اینکه وجود افکار جناح‌ها و احزاب مختلف اشکالی ندارد، گفت: باید وحدت ملی‌مان حفظ شود چرا که ما یک ملت واحدیم و یک دولت و رهبری واحد داریم و صدایی واحد در برابر بدخواهان خود داریم.

وی با تاکید بر اینکه در کشور در کنار فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای حرکت سالم اقتصادی هم می‌خواهیم، اظهار کرد: در این کشور اشتغال برای جوانان، جامعه آزاد و واحد توام با ثبات و آرامش و نشاط می‌خواهیم.

روحانی با بیان اینکه فکر نمی‌کنم کسی باشد که از خوشحالی مردم ناراحت باشد، گفت: فکر نمی‌کنم کسی در کشور باشد که از پیروزی ملت در مذاکرات هسته‌ای نگران باشد. من فکر نمی‌کنم کسی در کشور باشد که نسبت به خروج از رکود و رونق اقتصادی کشور نگران و ناراحت باشد.

رئیس جمهور گفت: مردم ایران صاحبان اصلی کشور و ولی نعمت ما هستند و همه مسئولان خادمان مردمند.

روحانی افزود: من از شما می پرسم آیا کسی اجازه دارد دست در جیب مردم کند و اموال مردم را بردارد و زندگی آنها را از هم بپاشاند، برای اینکه می خواهد سخن درشت بگوید و شعار تند بی خاصیت بدهد؟

رئیس جمهور گفت: اگر کسی می خواهد شعار بدهد باید از جیب خودش و نه از جیب مردم باشد، ما حق نداریم از جیب مردم در جامعه افراط و شعارزدگی ایجاد کنیم.

روحانی افزود: ما حق نداریم در این جامعه کاری کنیم که مردم برای آینده و امنیتشان نگران شوند.

رئیس جمهور گفت: ملت ایران ملتی صلح خواه است، امام و رهبری نیز صلح خواه هستند و قصد تجاوز به هیچ کشوری نداریم البته اگر کسی بخواهد چشم طمع به کشور ما داشته باشد با قدرت در برابر او می ایستیم.

روحانی افزود: ما ملتی هستیم که می خواهیم در همه زمینه ها پیشرفت کنیم، مگر کسی در این کشور هست که بخواهد در یک زمینه پیشرفت و در زمینه های دیگر پسرفت کند؟

رئیس جمهور گفت: ما با حمایت و تلاش مردم ان‌شاءالله در صحنه بین المللی قادر خواهیم بود که موفقیت و پیروزی برای مردم به ارمغان بیاوریم.
منبع:انتخاب
کد مطلب: 45669
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *