۰
دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۶

شکست دوباره تیم ملی والیبال مقابل آمریکا

تیم ملی والیبال ایران دومین بازی خود در هفته سوم لیگ جهانی والیبال را هم به آمریکا واگذار کرد.
شکست دوباره تیم ملی والیبال مقابل آمریکا
به نقل از تسنیم، تیم ملی والیبال ایران دومین بازی خود در هفته سوم لیگ جهانی والیبال را با نتیجه ۳ بر یک به آمریکا واگذار کرد تا با دست خالی لس‌آنجلس را ترک کرده باشد.

اسلوبودان کواچ، سرمربی تیم ملی ایران برای بازی دوم تیمش مقابل آمریکا در هفته سوم لیگ جهانی از شهرام محمودی، سعید معروف، فرهاد قائمی، مجتبی میرزاجانپور، محمد موسوی، عادل غلامی و فرهاد ظریف (لیبرو) استفاده کرد.

با توجه به شناختی که تیم ملی ایران پس از شکست در بازی نخست مقابل آمریکا به دست آورده بود و جو تمام ایرانی سالن «گیلن» شهر لس‌آنجلس، پیش‌بینی می‌شد که شاگردان کواچ با شرایط بهتری بازی را شروع کنند اما برتری مطلق در دو ست ابتدایی بازی برای مدافع عنوان قهرمانی لیگ جهانی بود و تیم ایران ست‌های اول دوم را با نتایج مشابه ۲۵ بر ۱۶ به تیم میزبان واگذار کرد.

شاگردان کواچ در دو ست ابتدایی بازی تنها ۱۲ امتیاز از حمله، یک امتیاز از دفاع روی تور و ۱۷ امتیاز از اشتباهات حریف کسب کردند و در مقابل بازیکنان تیم ملی آمریکا ۲۹ امتیاز از حمله، هشت امتیاز از دفاع روی تور و ۱۰ امتیاز از اشتباهات بازیکنان ایران به دست آوردند. در ست دوم، سامان فائزی و میلاد عبادی‌پور به جای عادل غلامی به کار گرفته شدند.

بازیکنان ایران در ست سوم، چهره کاملاً متفاوتی را از خود نشان دادند. آنها با جبران ناهماهنگی‌ها و ضعف دریافت در ست‌های اول و دوم بازی، توانستند حریف را تحت فشار قرار دهند و از همان ابتدا تیم برتر میدان باشند. این ست با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ به سود ایران تمام شد تا روحیه از دست رفته مجدداً به تیم برگردد.

در ست چهارم اما تیم ملی آمریکا با سرویس‌های میکا کریستنسن به بازی برگشت و اختلاف امتیازات مثل ست‌های اول و دوم زیاد شد. تیم ملی آمریکا ست چهارم را با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ و این بازی را هم ۳ بر یک به سود خاتمه داد تا هر شش امتیاز این دو دیدار را به دست‌ آورده باشد.
کد مطلب: 45736
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *