۰
سه شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۸

دستور دولت برای حمایت از سرخابی ها

سیدنصراله سجادی پس از پایان مجمع عمومی فوق العاده فدراسیون فوتبال با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات آنان پاسخ گفت.
دستور دولت برای حمایت از سرخابی ها
وی در مورد علت حضور خود و وزیر ورزش در این مجمع گفت: من و آقای گودرزی عضو مجمع هستیم و حضورمان در مجمع امروز هم به همین دلیل انجام شد. همانطور که در سایر مجامع بنده به عنوان نماینده وزیر و رئیس مجمع حاضر می شوم.

رضایت از مجمع

وی با ابراز رضایت از روند برگزاری مجمع فوق العاده فدراسیون فوتبال و مسائل مطرح شده در آن یادآور شد: نایب رئیس اول و نایب رئیس بانوان فدراسیون با رای خوبی انتخاب شدند. ضمن اینکه مسائل مطرح شده در مجمع که در راستای اصلاح بسیاری از موارد است قانع کننده بود.

اسلامیان دوشغله نیست

سجادی در مورد اینکه آیا اسلامیان با توجه به حضورش در صندوق بازنشستگان کشوری یک دوشغله محسوب نمی شود گفت: اسلامیان رئیس صندوق است و این صندوق بخش دولتی نیست. بنابراین دو شغله به حساب نمی آید.

دستوردولت برای حمایت از استقلال و پرسپولیس

بزودی همه چیز در مورد وضعیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مشخص می شود. آنچه مهم است اینکه طبق دستور دولت در همه زمینه ها حمایت جدی از هر دو تیم استقلال و پرسپولیس داریم. ان شالله بتوانیم هر دو تیم را برای فصل آتی مسابقات خوب و قوی ببندیم.

کلی گویی نکنید چه کسی فاسد است ؟

منظورتان از مسئولان و رسیدگی آنها به موضوع فساد چه کسانی هستند. کلی گویی همینگونه هم می شود. اگر موضوعی هست باید به مراجع قانونی و سازمان های نظارتی به طور مستند ارائه شود نه اینکه همینطوری بگویید فساد هست.

انتخاب خادم را تکذیب می کنم

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه حضور خادم به عنوان مدیرعامل پرسپولیس را تایید می کنید گفت: این صحبت را تکذیب می کنم. طبیعی است انتخاب مدیرعامل برعهده هیات مدیره است.

زمان معرفی اعضای هیات مدیره استقلال و پرسپولیس

نمی توانم زمان دقیقی بگویم اما بزودی این کار را انجام می دهیم تا اعضای هیات مدیره هم بتوانند مدیرعامل را انتخاب کند.

حمایت همه جانبه

سجادی در مورد صحبت های مطرح شده مبنی بر اینکه وزارت ورزش کمر به نابودی استقلال و پرسپولیس بسته است گفت: مگر می شود پدری فرزندش را نابود کند. آنچه مسلم است این دو باشگاه در اختیار وزارت دارایی هستند اما اختیار انها تا زمان مشخص شدن تکلیف نهایی به وزارت ورزش سپرده شده. ما هم بر حمایت همه جانبه از این دو باشگاه تاکید جدی داریم. در مورد دو تیم استقلال و پرسپولیس باید بگویم هیچ زمانی از دست نرفته است. کارهای زیادی انجام شده که هنوز علنی نشده است. در مورد بودجه هم این دو باشگاه پول لازم را دارند اما شما اطلاع ندارید.

استقلال و پرسپولیس شروع کنند

پرسپولیس و استقلال حتی برای یارگیری هم مشکل مالی ندارند. حتی به این دو تیم توصیه شده ترکیب فصل بعد را به صورت قطعی ببندند. وی با تاکید بر اینکه تا امروز افشارزاده مدیرعامل استقلال است و هیچ صحبتی در مورد رفتن ایشان نشده در مورد وضعیت برانکو گفت: قرارداد وی یک و نیم ساله است که یک نیم فصل از قراردادش گذشته است. به طور حتم برانکو به ایران برمی گردد تا به تعهد خود در قبال یکسال قرارداد باقیمانده اش عمل کند.
کد مطلب: 45824
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *