۰
چهارشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۱۸

کی‌روش: شرم بر شما باد!

پرواز تیم‌ملی به تاشکند و تاخیر ایرلاینی که قرار بود، بازیکنان را به ازبکستان ببرد، جنجالی بزرگ در فرودگاه امام ایجاد کرده است.
کی‌روش: شرم بر شما باد!
پس از معطلی ۴۱ دقیقه ای بازیکنان و کادرفنی در اتوبوسی که قرار بود آنها را پای پرواز ببرد، به اعضای تیم‌ملی گفته شد هواپیما آماده پرواز نیست و به همین دلیل اتوبوس با اسکورت به سالنی بازگشت که به خدمه پرواز تعلق دارد و در آن اثری از صندلی و مبل برای نشستن نیست. بنابراین بازیکنان تیم‌ملی با عصبانیت روی زمین نشستند تا دوباره شرایط برای مسافرت به حالت عادی برگردد.

دقایقی بعد این کارلوس کی‌روش بود که با عصبانیت، مسوولان ایرلاین را خطاب قرار داد و از آنها بابت این تاخیر توضیح خواست و آنها را به رفتار بد با بازیکنان تیم‌ملی متهم کرد. کی‌روش می‌ گفت: حتی اگر یک روز از زمان حضورم در ایران باقی مانده باشد این موضوع را پیگیری می‌ کنم. او سپس فریاد زد شرم بر شما!

افشین پیروانی مدیر تیم‌ملی هم در اعتراض به اتفاقات از مدیران ایرلاین بابت عدم رسیدگی به ملی‌پوشان توضیح خواست. او عقیده داشت اگر مشکلی برای پرواز پیش آمده، ایرلاین باید تیم‌ملی را مطلع می‌ کرده تا آنها در فرودگاه معطل نشوند.

با برخورد بزرگترهای تیم‌ملی با این اتفاق، بازیکنان تیم‌ملی آرام تر شده اند. البته هنوز خبری از پرواز به ازبکستان نیست و ظاهرا مشکلات اداری در این راستا حل نشده است.
کد مطلب: 45837
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *