۰
چهارشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۴
همزمان با برگزاری نشست ژنو برای بحران یمن

رهبر انصارالله: عربستان تسلیم خواهد شد

رهبر جنبش مردمی انصارالله یمن گفت: آمریکا ، اسراییل و عربستان مثلث شرارت و جنایت در جهان اند و آل سعود سر انجام تسلیم اراده ملت یمن خواهد شد.
رهبر انصارالله: عربستان تسلیم خواهد شد
عبدالمالک حوثی در یک سخنرانی تلویزیونی که سه شنبه شب بطور زنده از شبکه های مختلف خبری پخش شد، تاکید کرد: این مثلث شرارت ، منشاء همه جنایت ها و شرارت ها در جهان است و خطری برای صلح و امنیت جهان بشمار می رود.

وی افزود: مردم یمن با وجود جنایت های گسترده و کشته شدن هزاران مرد، زن و کودک، همچنان محکم و مقاوم ، ایستاده است و مطمئن است که عربستان نهایتا طعم شکست را خواهد چشید.

عبدالمالک حوثی گفت: عربستان به کمک هواپیماهای آمریکایی و کارشناسان اسراییلی علیه مردم یمن انواع جنایت ها را مرتکب شده است اما دستاوردی جز قتل و کشتار مردم غیر نظامی نخواهد داشت و سرانجام در برابر مقاومت مردم یمن تسلیم خواهد شد.

رهبر جنبش انصار الله با اشاره به آشکار بودن نقش رژیم صهیونیستی در تجاوز عربستان به یمن افزود: عربستان از خود طرحی ندارد، بلکه این بار نیز همچون همیشه طرح های آمریکا و اسراییل را پیاده می کند و به ایفای نقش خود به عنوان آلت دست دیگران می پردازد.

وی دربخش دیگری از سخنانش بر تداوم همدلی و همبستگی مردم یمن با مردم مظلوم فلسطین تاکید کرد و گفت: رژیم صهیونیستی همچنان مهمترین مشکل منطقه است.

الحوثی افزود: اما با وجود این دشمنی ملت یمن مصمم به تعیین سرنوشت خود است و اجازه دخالت را در امور خود نمی دهد.

رهبر انصارالله یمن افزود: توطئه این سه گانه شرارات و جنایت عیه ملت ما آشکار است و هدف آنها ذلت پذیر کردن، اذیت، ارتکاب جنایت و تجاوز برای به تسلیم کشاندن یمن است.

عبدالملک الحوثی تصریح کرد: با این حال، مقاومت گزینه راهبردی ملت یمن است و جایگزین چنین گزینه ای چیزی جز ذلت، خضوع در برابر زور، خجالت و لگدمال شدن ملت یمن نخواهد بود.

رهبر انصارالله یمن به انتقاد از تجاوز رژیم سعودی پرداخت و گفت: گفتیم که رژیم سعودی دستور کار خارجی از سوی آمریکا و اسرائیل دارد و من یقین دارم که دستور کار (تجاوز به یمن) دستور کار خودش نیست بلکه برای خدمت به دیگران است و رژیم سعودی ابزاری برای دیگران است.

وی افزود: ملت یمن به حکم ارزش ها و مبادی اصیل خود ذلت را نخواهد پذیرفت.

وی گفت: آنها (دشمنان یمن) امکانات زیادی دارند و مجهز هستند اما ملت یمن فقط به خدا اعتماد و توکل دارد.

الحوثی تاکید کرد: هر چقدر تجاوز و دشمنی علیه کشور ما ادامه یابد، ملت به مقاومت و ایستادگی با اعتماد به خدا و توکل بر او ادامه خواهد داد.

الحوثی گفت: مظلومیت یمنی ها از آفتاب آشکارتر است.

این سخنان رهبر انصارالله یمن همزمان با کنفرانس ژنو برای هدف اعلامی حل بحران یمن بیان می شود.

رژیم سعودی با تشکیل ائتلافی علیه یمن بعد از فرار منصورهادی عبد ربه رییس جمهور مستعفی یمن اقدام به مداخله نظامی علیه مردم یمن کرد؛ اقدامی که به تخریب گسترده و کشتار شدید غیرنظامیان در این کشور در حمله جنگنده های ائتلاف با حمایت آمریکا منجر شد.

رهبر جنبش انصار الله یمن گفت: کسانی که علیه مردم کشور خود توطئه می کنند خائن و زیانکار هستند.

عبد الملک الحوثی تاکید کرد: کشورها و دولت هایی که موضع بی طرفانه در قبال تجاوز عربستان به یمن را اتخاذ کرده اند پیامد های آن را در آینده دریافت خواهند کرد.

رهبر جنبش انصار الله خاطر نشان کرد: هیچ راه حلی برای این کشور جز گفتگو وجود ندارد و عاملی که گفتگو را مختل می کند ادامه حملات است.

وی تاکید کرد: ادامه دادن حملات به کشور به این معنی است که دشمن خواستار ایجاد امنیت نیست بلکه به دنبال آشوب انگیزی در سایه سیطره خود بر این کشور است.

بدر الدین افزود: کاملا معلوم شده است که عربستان و آمریکا و اسرائیل با به تاخیر انداختن مذاکرات به دنبال افزایش اقدامات جنایتکارانه در یمن هستند.

رهبر جنبش انصار الله یمن گفت: ما از دبیر کل سازمان ملل می خواهیم با بی طرفی تمام به پرونده یمن رسیدگی کند.
کد مطلب: 45894
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *