۰
يکشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۳۶
با پذيرش قطعي ۶۲۰ هزار تن؛

نتايج كنكور هفته آينده اعلام مي‌شود/آغاز ثبت‌نام پذيرفته‌شدگان از ۲۶ شهريور

معاون سازمان سنجش با اشاره به پذيرش ۶۲۵ هزار و ۹۲۷ داوطلب در كنكور ۹۱، از زمان اعلام نتايج نهايي كنكور خبر داد.
سيد جلال طباطبايي با اشاره به اعلام نتايج نهايي آزمون سراسري در محدود زماني ۲۱ تا ۲۳ شهريور ماه، گفت: ثبت‌نام پذيرفته شدگان آزمون از ۲۶ شهريور ماه آغاز مي‌شود.

وي با اشاره به ظرفيت پذيرش دانشجو با توجه به اصلاحيه‌هاي مجدد انتخاب رشته در گروه‌هاي آزمايشي مختلف، تصريح كرد: با توجه به افزايش مجدد ظرفيت پذيرش، در گروه آزمايشي علوم رياضي ۱۷۱ هزار و ۳۸۱ نفر، علوم تجربي ۹۳ هزار و ۱۴۰ داوطلب، علوم انساني ۱۶۸ هزار و ۷۶۲ داوطلب، هنر ۱۸ هزار و ۹۵۶ داوطلب، زبان ۱۷ هزار و ۵۶۰ داوطلب و چند گروهي ۱۵۶ هزار و ۱۲۸ داوطلب پذيرفته مي‌شوند.

طباطبايي با بيان اينكه بر اساس افزايش ظرفيت‌ها، ظرفيت پذيرش در دوره‌هاي مختلف نيز تغيير كرده است، اظهار كرد: بر اين اساس در دوره روزانه ۱۰۰ هزار و ۲۹۱ داوطلب، شبانه ۲۷ هزار و ۴۳ داوطلب، پيام‌نور ۳۳۲ هزار و ۲۱۱ داوطلب، نيمه حضوري يك هزار و ۹۲۰ داوطلب، مناطق محروم ۳۹۴ داوطلب، تربيت معلم ۴۳ هزار و ۷۸۰ داوطلب پذيرفته مي‌شوند.

معاون سازمان سنجش افزود: همچنين در دانشگاه غيرانتفاعي ۱۱۴ هزار و ۴۵۸ داوطلب، مجازي چهار هزار و ۶۱۰ داوطلب و بين‌الملل هزار و ۲۲۰ داوطلب پذيرفته خواهد شد.
کد مطلب: 5203
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *