۰
يکشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۰۵

تمجید وزیر ارشاد از فعالیت رسانه ها در اجلاس "نم"/ رسانه ها عالی عمل کردند

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سخنانی با تمجید از فعالیت رسانه ها در پوشش اخبار اجلاس سران عدم تعهد، فعالیت اصحاب رسانه را عالی ارزیابی کرد.
 سید محمد حسینی دقایقی پیش در حاشیه افتتاح نمایشگاه سرچشمه معرفت در حاشیه کنگره علامه شهیدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به روند اطلاع رسانی رسانه های داخلی در رابطه با اجلاس کشورهای غیرمتعهد، اظهار دشت: خوشبختانه رسانه های کشورمان اعم از رسانه ملی، خبرگزاریها، نشریات و پایگاههای خبری در این زمینه بسیار عالی عمل کرده و زحمت فراوانی کشیدند.

وی با بیان اینکه قبل از برگزاری این اجلاس جلسات متعددی با اصحاب رسانه در این رابطه برگزار شد، ادامه داد: در این راستا رسانه ها با کیفیت خوبی عمل کرده و ابتکار عمل خوبی را به خرج دادند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه با اشاره به عملکرد رسانه های غربی در رابطه با پوشش خبری اجلاس اظهار داشت: رسانه های غربی به دنبال این بودند که در این رابطه مسائل حاشیه ای را مطرح و موضوعات را تحریف کنند ولی خوشبختانه راه به جایی نبردند.

حسینی با بیان اینکه اعضای جنبش عدم تعهد نیز هیئت های رسانه ای با خود به همراه داشتند، افزود: این هیئت ها نیز اخبار را به صورت مستقیم و مطابق با واقعیت ها انعکاس دادند.

وی در پایان سخنان خود با تاکید بر اینکه سطح و بازتاب کار رسانه های کشورمان در زمینه پوشش اجلاس "نم" بسیار گسترده بود، یادآور شد: این اجلاس در سطح ملی و به خصوص در سطح جهانی و بین المللی برای ما بسیار با اهمیت بود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: به پاس حضور و مشارکت خوب در پوشش اخبار اجلاس در مراسمی خاص از رسانه ها تجلیل به عمل خواهد آمد.

کد مطلب: 5211
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *