۰
چهارشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۲۱:۱۹

وزیر راه از مسئولان فرودگاه و سازمان هواپيمايي کشوري قدردانی کرد

وزیر راه و شهرسازی از مسئولان و دست اندرکاران فرودگاه و سازمان هواپیمایی کشوری که در مراسم برگزاری اجلاس سران کشورهای غیرمتعهد حضور فعال داشتند، قدردانی کرد.
 نیکزاد در خصوص قطع چند ثانیه ای برق در زمان سخنرانی هیئت رئیسه غیرمتعهدها، افزود: یکی از مسئولان هندی برای وصل کردن دستگاه مترجم نخست وزیر کشورش، به اشتباه برق میکروفن‌های هیئت رئیسه را از پریز درآورد که این موجب قطع ۱۷ ثانیه ای سیستم صوتی هیئت رئیسه اجلاس شد.
مدیرعامل شرکت فرودگاه های کشور نیز در این مراسم، گفت : برای برگزاری بهتر و پذیرایی از شرکت کنندگان در شانزدهمین اجلاس کشورهای عدم تعهد، ۳۷ جلسه کارگروهی، ۸ جلسه کمیته ای و هزار و ۸۰۰ نفر ساعت جلسات هماهنگی انجام شد.
محمود رسولی نژاد تصریح کرد: در فرودگاه مهرآباد صد فضا برای پارک هواپیما ایجاد کردیم که با هماهنگی دیگر شرکتها و بخش‌های هوایی سپاه این موضوع اجرا شد.
وی با اشاره به تشریفات اختصاصی برای سران، اظهار داشت: حدود هزار و ۳۵۰ میهمان از فرودگاه بین المللی امام خمینی و ۶۰ پرواز در مهرآباد انجام گرفت و پاویون فرودگاه مهرآباد هم به سرعت آماده شد تا پذیرای میهمانان باشد.
معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به هزینه یک میلیارد تومانی برای بهسازی سطوح پروازی، اظهار داشت: تمام بخش‌های فرودگاهی دوباره نوسازی شد.
کد مطلب: 5695
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *