۰
چهارشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۲۱:۲۷
مدیرعامل صندوق مهر امام رضا(ع):

پارک‎های علم و فناوری تامین اعتبار شوند

مدیرعامل صندوق مهر امام رضا(ع) بر تامین اعتبار پارک‎های علم و فناوری جوانان ایرانی تاکید کرد.
غلامرضا مصطفی‎پور بعد از ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی دستگاه‎های اجرایی مرتبط با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان با اشاره به تنظیم برنامه سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به سه استان گلستان، گیلان و فارس اظهار داشت: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ابتدای این سفر با حضور در استان گلستان مسائل این استان را مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهد داد.

وی با اشاره به اینکه مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی کار مقدسی را انجام می‎دهند خاطرنشان کرد: فرایند فعالیت‎های که در این نهاد محقق می‎شود چیزی جز رفاه، آسایش و امنیت مردم نخواهد بود و در این فضا باید به گونه‎ای عمل کرد که کارایی را افزایش دهید.

مصطفی‎پور با اشاره به ادغام چند نهاد بزرگ در این وزارتخانه ابراز داشت: همه ابزارها مهیا است تا بتوان با استفاده از ظرفیت‎‎های لازم هم‎افزایی را بالا برد و ارتقا و توسعه را در این وزارتخانه شاهد باشیم.

مدیرعامل صندوق مهر امام رضا(ع) با تاکید بر اینکه برای توسعه اشتغال باید بنگاه‎های اقتصادی ایجاد شود یادآور شد: این بنگاه‎ها زمانی ایجاد می‎شود که همه عوامل تولید در کنار هم قرار گیرند.

وی با بیان اینکه هیچ محدودیتی در استان گلستان وجود ندارد تصریح کرد: در این استان مجموعه‎ای کم نظیر از امکانات وجود دارد و با این ظرفیت‎ها باید برای اشتغال گلستان بسترسازی لازم صورت پذیرد.

مصطفی‎پور میزان اشتغالزایی از طریق تسهیلات صندوق مهر امام رضا(ع) در سطح کشور را ۱۶۲ هزار نفر در سال گذشته دانست و اذعان کرد: صندوق مهر امام رضا (ع) استان گلستان تمامی مشاغل خانگی و تقاضاهایی که در این زمینه ابلاغ می‎شود را در اسرع وقت بررسی و برای آنها تامین اعتبار کنند.

مدیرعامل صندوق مهر امام رضا(ع) متذکر شد: توجه به پارک‎های علم و فناوری و طرح‎های جوانان ایران یکی از مسائلی است که باید آن را در دستور کار قرار داد چرا که این جوانان به مانند بمب اندیشه هستند که با تامین اعتبار طرح‎های آنان می‎توان بهره‎وری لازم را برای توسعه و ارتقا کشور را برد.
کد مطلب: 5698
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *