۰
چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۲
کواکبیان در جلسه شورای اداری شهرستان اسلامشهر تاکید کرد:

ضرورت اطلاع رسانی دقیق از عملکرد دولت

نماینده حوزه انتخابیه تهران، اسلامشهر، ری، شمیرانات و پردیس در مجلس شورای اسلامی از افتتاح دفتر ارتباط مردمی مجمع نمایندگان تهران در آینده نزدیک در شهرستان اسلامشهر خبر داد.
ضرورت اطلاع رسانی دقیق از عملکرد دولت
نماینده حوزه انتخابیه تهران، اسلامشهر، ری، شمیرانات و پردیس در مجلس شورای اسلامی از افتتاح دفتر ارتباط مردمی مجمع نمایندگان تهران در آینده نزدیک در شهرستان اسلامشهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فریادگر به نقل از روابط عمومی فرمانداری اسلامشهر دکتر کواکبیان که صبح امروز به همراه دکتر نجفی، دکتر موسوی، دکتر علیجانی و دکتر پروانه مافی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، در شورای اداری شهرستان اسلامشهر شرکت کرده بود و در جمع مسئولان و روسای دستگاههای اجرائی سخن می گفت با اعلام خبر فوق اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته دفتر ارتباط مردمی در شهرستان های ری، شمیرانات و پردیس نیز راه اندازی خواهند شد.

وی در ادامه با اشاره به 14 مردادماه و سالروز پیروزی مشروطیت گفت: 110 سال است که کشورمان تجربه پارلمان را دارد و این در حالی است که در بسیاری از کشورهای حوزه خلیج فارس یا پارلمانی وجود ندارد و یا اینکه پارلمان هایی بصورت شوراهای مشورتی برای حاکمان این کشورها فعالیت می کند.

کواکبیان با بیان اینکه باید قدر آزادی برخواسته از انقلاب مشروطیت و انقلاب اسلامی را بدانیم اظهار داشت: انقلاب اسلامی در سایه لطف الهی و همت مردم بدست آمده و چهار دهه از عمر با برکت آن می گذرد و در مسیر حفظ آرمانها و دستاوردهای انقلاب باید جلب رضایت مردم را همواره مد نظر داشته باشیم.

وی از مسئولان و روسای ادارات شهرستان خواست اهداف دولت تدبیر و امید را سرلوحه کارشان داشته باشند و افزود: بعضاً گفته می شود رقیبان در اتاق فکر علیه دولت نقشه می کشند و حال باید دید دولت جهت جلوگیری از اثربخشی این نقشه ها چگونه عمل می کند.

نماینده حوزه انتخابیه تهران، اسلامشهر، ری، شمیرانات و پردیس ضمن انتقاد از سوء استفاده برخی ها از سخنان مقام معظم رهبری درباره برجام گفت: ما باید به مردم بگوییم که اگر برجام نبود الان در چه نقطه ای قرار داشتیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بسیاری از سرمایه کشور که بلوکه شده بود آزاد شده و بانک های کشورمان با بانک های کشورهای مختلف در ارتباط هستند ادامه داد: با وجود کارشکنی ها و بدعهدی های آمریکا در اجرای برجام، امروز دنیا انرژی هسته ای کشورمان را به رسمیت شناخته و باید دستاوردهای برجام نیز به اطلاع مردم برسد.

وی ضمن انتقاد از ضعف اطلاع رسانی در دولت تدبیر و امید گفت: چهارمین سال فعالیت دولت تدبیر و امید از امروز آغاز می شود. برخی ضعف ها و نواقص در کارهای دولت وجود داشته اما دستاوردهای بزرگ دولت آنگونه که شایسته است به مردم اطلاع داده نمی شود.

کواکبیان در ادامه با اشاره به گزارش فرماندار شهرستان در خصوص مشکلات و کمبودهای اسلامشهر گفت: بی تردید ما در مجلس شورای اسلامی تریبون مردم اسلامشهر خواهیم بود تا این مشکلات با پیگیری هایی که توسط نمایندگان مجمع تهران صورت خواهد گرفت، برطرف شود.

دکتر موسوی: با هم افزایی نمایندگان تهران مشکلات اسلامشهر برطرف خواهد شد

در ادامه این جلسه دکتر موسوی نیز در سخنانی با اشاره به سرریز مشکلات تهران به شهرستان اسلامشهر گفت: شرایط پیچیده اقتصادی و حاشیه نشینی مشکلات این شهرستان را بیشتر کرده و با همت و هم افزایی خادمان مردم در مجمع نمایندگان تهران مشکلات اسلامشهر برطرف خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه برای رفع مشکلات اسلامشهر باید به جوانان اعتماد کنیم افزود: 900 شهید دفاع مقدس در اسلامشهر نماد خوبی است که نشان می دهد اگر به جوانان اعتماد کنیم آنان با عزم و تلاششان بر مشکلات فائق خواهند آمد.

دکتر مافی: باید از همدلی و همزبانی کارگزاران قوه مجریه و نمایندگان مردم استفاده کرد

در بخش دیگری از این جلسه خانم دکتر پروانه مافی نیز در سخنانی اظهار داشت: باید از همدلی و همزبانی که در حال حاضر بین کارگزاران قوه مجریه و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی بوجود آمده جهت رفع مشکلات و کاستی ها استفاده کرد.

وی با اشاره به مسئولیت خود در کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: اگر شهرداران، اعضای شوراهای اسلامی شهر و دهیاران با قوانین مزاحم مواجه هستند موضوعات را با نمایندگان مجلس مطرح کنند تا در جهت رفع و اصلاح این قوانین اقدام شود.

نماینده حوزه انتخابیه تهران، اسلامشهر، ری، شمیرانات و پردیس ضمن قدردانی از فعالیت ها و تلاش های فرماندار اسلامشهر جهت رفع مشکلات و کمبودهای شهرستان گفت: تمام تلاش هایی که در حوزه های سیاسی و اقتصادی توسط مسئولان در جامعه صورت می گیرد باید نتیجه اش در کاهش آسیب های اجتماعی مشخص و عیان گردد.

وی با اشاره به تغییراتی که در سبک زندگی خانواده های ایرانی اتفاق افتاده اظهار داشت: باید با ایجاد اتاق فکر در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی همچون طلاق، اعتیاد و... تلاش کنیم چراکه امروز از هم پاشیدگی خانواده معضلی است که باید بیش از گذشته به آن توجه کرد.

مافی در پایان ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) با اشاره به عظمت و بزرگی کریمه اهل بیت(ع) گفت: ما بدنبال الگوی شایسته جهت معرفی به جوانانمان هستیم و این در حالی است که ما الگوهای کم نظیری همچون حضرت معصومه(س) را داریم و متاسفانه کمتر به کرامات، مقامات علمی و خصایص این بانوی بزرگ پرداخته ایم.

دکتر علیجانی: راه اندازی واحدهای تولیدی کوچک و متوسط راه حل ایجاد اشتغال در کشور است

دکتر علیجانی به عنوان سخنران دیگر شورای اداری اسلامشهر با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل گفت: یکی از اهداف مهم اقتصاد مقاومتی افزایش تولید و رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال برای جوانان است و راه اندازی واحدهای تولیدی کوچک و متوسط می تواند فرصت های شغلی بسیاری را برای جوانان ایجاد کند.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی یعنی اینکه اقتصادمان را بگونه ای باید بسازیم که ضربه پذیر نباشد گفت: مقاوم سازی فرهنگ نیز باید مورد توجه مسئولان ذیربط قرار داشته باشد و باید با ترویج فرهنگ ایرانی – اسلامی غنی کشورمان اجازه ندهیم جوانان ما دلبسته فرهنگ غربی شوند.

نماینده حوزه انتخابیه تهران، اسلامشهر، ری، شمیرانات و پردیس در بخش دیگری از سخنان خود ضمن قدردانی از پیگیری های فرماندار شهرستان در زمینه مصوبات سفر رییس جمهور و اعضای هیات دولت به اسلامشهر گفت: نمایندگاه تهران نیز مجموعه شهرستان را جهت اجرایی شدن مصوبات این سفر یاری خواهند کرد.

وی با بیان اینکه رویکرد نمایندگان تهران حضور در کنار مردم در سطح جامعه جهت پیگیری مشکلات است افزود: باید با مدیریت جهادی همچون سالهای نخست انقلاب جهت حل مشکلات مردم تلاش کنیم.

دکتر علیجانی همچنین با اشاره به ظرفیت قابل توجه جوانان اسلامشهر در عرصه های مختلف تاکید کرد: باید با تقویت زیر ساخت ها و ایجاد فضاهای ورزشی، فرهنگی و هنری زمینه را جهت درخشش هرچه بیشتر جوانان اسلامشهر فراهم کنیم.

وی همچنین با بیان اینکه شهرستان اسلامشهر از ظرفیت لازم جهت برخورداری از نماینده مستقل در مجلس شورای اسلامی برخوردار است افزود: این موضوع امسال در کمیسیون شوراهای مجلس مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

دکتر نجفی: باید حداکثر منافع را از برجام استخراج کنیم

دکتر نجفی آخرین سخنران جلسه شورای اداری اسلامشهر نیز در سخنانی با اشاره به فضای مناسب ایجاد شده در اقتصاد پس از اجرایی شدن برجام گفت: باید حداکثر منافع را از برجام استخراج کنیم.

وی با اشاره به تلاش های شبانه روزی دولت تدبیر و امید با وجود محدودیت های بسیار اظهار داشت: ادارات و نهادهایی که در شهرستان اسلامشهر فعالیت می کنند نیز به سهم خودشان با محدودیت منابع مواجه هستند و در این راه باید با استفاده از ظرفیت های سازمانی و اداری و هم افزایی همه ظرفیت ها امور را به پیش برد.

نماینده حوزه انتخابیه تهران، اسلامشهر، ری، شمیرانات و پردیس با بیان اینکه ما علاوه بر محدودیت در منابع مالی با محدودیت در منابع آبی کشور نیز مواجه هستیم افزود: مدیران دولت باید با تدبیر و مدیریت اصولی و کار ساز این شرایط را مدیریت کنند تا

ان شاءا... با عبور کردن کشور از شرایط فعلی، رشد، توسعه و رونق کشور در حوزه های مختلف را شاهد باشیم.
کد مطلب: 59063
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *